Altın İğne Tedavisi Nedir? Altın İğne Tedavisi Faydaları Nelerdir?

Altın İğne Tedavisi Nedir?

İnsanın dış görünüşünü önemli ölçüde etkileyen vücudunu saran bedenimizin en önemli parçalarından biri cildimizdir. Ciltte meydana gelen problemler kişinin ruh halini de etkileyebilmektedir. Güneş ışınlarının ciltte neden olduğu lekeler, mevsim değişiklikleri sonucu ciltte meydana gelen değişimler, sigara ve alkol tüketimi sonucu cilt sorunları, sağlıksız beslenmek, uykusuzluk, stres, genetik faktörler, hava kirliliği gibi pek çok durum cildimizde istenmeyen sonuçlara neden olabilmektedir. Cilt diğer organlarla kıyaslandığı zaman çok daha kısa sürede yaşlanabilmektedir. Ciltte oluşan olumsuz pek çok durum için günümüzde altın iğne tedavisine başvurulmaktadır.

Altın İğne Tedavisi Uygulaması Nasıl Yapılır?

Altın iğne tedavisi, radyo frekans olarak da bilinen bir cilt estetiği uygulamasıdır. Cilt pek çok sebepten dolayı yıpranabilmektedir. Cilt lekeleri, yaşlılık sonucu oluşan cilt problemleri ya da çevresel faktörlerden kaynaklı oluşabilecek cilt problemleri gibi pek çok sorun cildin yıpranmasına neden olabilmektedir. Bu tarz durumlarla karşı karşıya kalındığında son zamanların en sık kullanılan yöntemlerinden biri altın iğne uygulamasıdır.

Altın iğne uygulaması sadece yüzde değil aynı zamanda vücudun çeşitli bölgelerinde de güvenle uygulanabilmektedir. Altın iğne tedavisi uygulaması nasıl yapılır? Altın iğne tedavisi cerrahi bir operasyon gerektirmediği için hastalar kısa seanslarla altın iğne uygulamasını gerçekleştirebilmektedir. Hastanın talep ettiği cilt görünümü için kaç seanslık bir tedavi gerektiği, ciltte gerçekleştirilecek işlem bölgesine ve cildin durumuna bakılarak altın iğne tedavisini gerçekleştirecek olan doktor tarafından belirlenecektir.

Altın İğne Tedavisi Faydaları Nelerdir?

Altın iğne tedavisi adını tedavi için uygulanan altın iğnelerden almaktadır. Altın iğne tedavisinin uygulanması esnasında altın iğnelerden dokulara ısı verilmekte ve bu sayede kolajen lifler uyarılmaktadır. Bu uyarılma sayesinde de ciltte hasar görmüş kolajenlerin tedavisi sağlanmakta ve yeni kolajen üretimi gerçekleşmektedir.

Dolayısıyla cilt tabakasında hasarlı dokuların onarılması, cilt tabakasının yenilemesi ile daha genç ve taze bir cilde ulaşabilmek mümkün olacaktır. Altın iğne tedavisi faydaları nelerdir? Altın iğne tedavisi cerrahi operasyon gerektirmeden istediğiniz sağlıklı ve güzel cilde sahip olmanızı sağlayacaktır. Tedavi sonrası ciltte her hangi bir yara, şişlik gibi bir durum söz konusu olmadığından da cilt yüzeyi için tedavi düşünen kişilerin tercih ettiği bir numaralı tedavi yöntemlerinden biridir.

Altın İğne Tedavisi Kaç Seansta Etkisini Gösterir?

Altın iğne tedavisi cilt yüzeyine uygulanan bir uygulama olduğundan seans sayısı kişinin cildindeki deformasyonlara ve tedavi sonrasında cildinden beklentilerine göre değişkenlik gösterebilmektedir. Cildinde sadece basit birkaç leke olan biri ile kırışıklık sivilce çukurları pek çok leke olan birinin seansları farklı olacaktır. Altın iğne tedavisi kaç seansta etkisini gösterir? Kaç seans tedavi gerektiği ile ilgili altın iğne tedavisi yapacak olan hekiminizle görüşüp tedavi sonrası cildinizin almasını istediğiniz halini paylaşarak kaç seans süreceği ile ilgili detaylı bilgiyi alabilirsiniz.

Altın İğne Kimlere Yapılmaz?

Altın iğne tedavisi cildiniz için en etkili ve hızlı çözümlerden biridir. Altın iğne tedavisi ile cildinize hak ettiği değeri verebilirsiniz. Altın iğne kimlere yapılmaz? Altın iğne tedavisi için bir risk grubu var mıdır?

Altın iğne tedavisinin emzirme ve hamilelik döneminde uygulanması önerilmemektedir. Bunun dışında cilt yüzeyinde egzama hastalığı, gül hastalığı, sedef hastalığı, uçuk, iltihap ya da yaralar mevcutsa altın iğne tedavisi uygulanmamaktadır.

Altın İğne Tedavisi Kaç Yaşında Yapılmalı?

Yüzünü gençleştirmek isteyen daha sağlıklı ve canlı bir görünüme kavuşmak isteyen her yaş grubundan kadınlar ya da erkekler altın iğne tedavisi yaptırabilmektedir. Altın iğne tedavisi kaç yaşında yapılmalı? Altın iğne uygulaması için bir yaşlılık kısıtlaması olmasa da alt yaş sınırı vardır. Gelişim çağını henüz tamamlamamış 18 yaşından küçük olan genç kadın ya da erkeklerde altın iğne tedavisi gerçekleştirilememektedir.

Altın İğne Etkisi Ne Kadar Sürer?

Altın iğne tedavisi olumlu etkilerini uygulandıktan sonraki günlerde hemen fark edebilirsiniz. Bu etkiler ortalama 1 aylık bir sürede en yüksek seviyeye ulaşmaktadır ve iyileşme süreci yaklaşık 3 ay boyunca sürmektedir. Cilt bakımına önem veren ve düzenli olarak cildine bakım yaptıran, her kadın ya da erkek yıl içerisinde yaklaşık 2-3 defa altın iğne tedavisi yaptırabilmektedir.

Altın iğne etkisi ne kadar sürer? Altın iğne tedavisi kişinin cildindeki sorunlara göre en az 4 seans olarak uygulanabilmektedir. Uygulanan minimum dört seansı takiben altı ay sonrasında altın iğne uygulaması tekrar gerçekleştirilmelidir. Bu şekilde tekrar edildiğinde yaşlanma karşıtı koruma sağlanmış olacaktır ve cilt daima ipeksi ve canlı görünecektir.

Altın İğne Tedavisi Fiyatları

Tedavi sonucu sahip olunacak cildin neredeyse cerrahi bir cilt gençleştirme operasyonu ile eşdeğer olduğunu baz alırsak altın iğne tedavisi fiyatları oldukça uygundur. Altın iğne tedavisi fiyatları ne kadardır? Fiyatlar yapılacak olan seans sayısına göre de belirleneceğinden tedaviyi yapacak hekim tarafından uygulama yapılacak bölge ve cildin durumu analiz edildikten sonra detaylı bilgi alınabilir.

Altın İğne mi Botoks Mu?

Yüzdeki kırışıklıkları yok etmenin en etkili ve bir o kadar da kolay yollarından biri de botokstur. Sadece enjekte edilen bölgeye uygulanan botoks günümüzde en sık tercih edilen estetik operasyonlardan biridir. Botoksta amaç kırışıklığa sebep olan kasları gevşeterek etkisiz hale getirmektir. Bu durum bir süre boyunca ciltte kırışıklık oluşumunun önüne geçecektir.

Altın iğne mi botoks mu? Karşılaştırması yaptığımızda bunun kişinin talepleri ile doğru orantılı olacağını söyleyebiliriz. Altın iğne tedavisi sırasında uygulanan işlem neticesinde cilt, kendisini yenilemesi için uyarılmaktadır. Uygulanan bölgelerde neredeyse botoks etkisi yarattığı bilinmektedir. Altın iğne tedavisinde cilt dokusu yenilendiğinden botoksla karşılaştırıldığında daha iyi bir alternatif olabilir. Fakat bu tamamen kişinin taleplerine bağlı olarak değişecektir.

Altın İğne Tedavisi Yaptıranlar

Daha sağlıklı, daha genç ve parlak görünen bir cilt herkesin hakkı, fakat herkes cildine hak ettiği değeri vermeyebiliyor. Cilt gerek güneş dolayısıyla gerek yaşlılık gerekse hava kirliliği gibi etkenler sonucunda yıpranabiliyor. Cildine yeterince özen gösteren, daha genç ve parlak görünen bir cilde sahip olmak isteyen herkesin bir gün mutlaka altın iğne uygulaması ile tanışması gerekiyor.

Günlük hayatınızda pek çok şeyin hemen gerçekleşmesini istersiniz. Güzellik vaat eden şeylerden bir an önce sonuç almak istersiniz. Tıpkı yeni aldığınız bir diş macununun kullandığınız anda tüm dişlerinizi bembeyaz yapmasını istediğiniz gibi mucizevi şeyler isteyebilirsiniz. Sabretmek zor olsa da insan doğasına biraz aykırı olabiliyor. Altın iğne ile mucizevi bir dokunuşun tadını çıkarabilirsiniz.

Altın iğne tedavisi yaptıranlar kısa sürede sonuç alabildikleri için bir hayli mutlu hissederler. Üstün teknoloji ürünü altın iğne tedavisi ile pek çok kişi kırışıklıklarından, cilt lekelerinden ve daha pek çok cilt probleminden kısa süre içerisinde kurtulabilmektedir. Altın iğne uygulamasına devam ettiğiniz sürece güzelleşecek, gençleşecek ve kendinizi bir peri masalının içinde hissedeceksiniz. Altın iğne tedavisi sihirli dokunuşlarla cildinizin sahip olduğu güzelliği ortaya çıkarmanıza yardım edecektir. Yüzünüzün güzelliğini, cerrahi operasyonlar olmadan, kesisiz, dikişsiz ortaya çıkarabilmenin en güzel alternatiflerinden biri olan altın iğne tedavisi ile güzelliğinize güzellik katın!