Cabral 400 Mg Nedir ve Ne İçin Kullanılır?

Kas ve iskelet hastalıkları günümüz içerisinde birçok bireyin dert yandığı problemler arasında yer alır. Cabral 400 mg bu tarz hastalıkların tedavisinde kullanılmaktadır. Çeşitli kullanım ve tüketim türleri bulunur. Bireyin kullanıma uygunluğu neticesinde tedavilere başlanmaktadır. Olası yan etkiler göz önünde bulundurularak hekimler tarafından reçetelenmektedir. Mevcut kas ve iskelet rahatsızlıklarından kurtulmayı mümkün kılmaktadır.

Cabral 400 Mg Nedir?

Etkin maddesi feniramideol olarak üretilen ilaç 400 mg olarak reçetelenmektedir. Etkin maddesinin yanı sıra bünyesinde birden fazla yardımcı etken maddesi bulunmaktadır. İncelendiğinde:

• PEG 4000,
  • Mısır nişastası,
  • Talk,
  • Kollidon 30,
  • Magnezyum,
  • Titanyum dioksit ilaç bünyesinde bulunmaktadır.

Bir araya getirilen bu maddeler neticesinde kişilerin sağlık problemlerine çözüm bulabilmek adına kullanılmaktadır. Kullanım alanları değişmektedir. Bireylerin kas ve iskelet problemlerinde tedavi oluşumunda etkili olabilmesi için üretilmiştir. Tıp literatüründe mevcut olan birçok kas ve iskelet hastalığı bulunmaktadır. Genellikle:

• Kaslarda oluşan zedelenmelerde,
  • İncinme gibi durumlarda,
  • Boyun ve ense bölümünde spazmlarda,
  • Romatizma rahatsızlığında,
  • Strese bağlı kas kasılmalarında kullanıldığı görülmektedir.

Kas gevşetici ve ağrı kesici özelliği neticesinde kısa sürede bireylere rahatlık sağladığı görülmektedir.

Cabral Ne İşe Yarar?

Bireyler yaşamlarındaki düzene göre bazı fiziksel rahatsızlıklarla sıklıkla karşı karşıya kalabilmektedir. Özellikle vücut kaslarının sürekli kullanıldığı meslekler bunların başında gelir. Polis, asker, sporcular gibi bu alanda faaliyet gösteren bireyler sıklıkla kas ağrılarından dert yanmaktadır. Oluşturdukları meslek neticesinde hareketlilikleri ile birlikte stresleri de yüksek düzeydedir. Bu etkenler bir araya geldiğinde kas ağrıları, spazmları kaçınılmaz olmaktadır.

Kas spazmı, özellikle stres gibi durumlar sonucunda oluşan gerilme ve ağrıları yansıtır. Kişiler için dayanılmaz bir acıyı oluşturur. Bu gibi durumlarda kimi zaman bireyler hareket edecek durumda bile bulunamaz. Ancak Cabral 400 mg kas gevşetici ilaç tam olarak bu durumlara çözüm için üretilmiştir. Etken maddesi feniramideol sayesinde ağrı kesici formülü devreye girer. Kişinin mevcut kaslarındaki gerilmeleri azaltarak ağrıların son bulmasında yardımcı olur.

Cabral Tablet Nasıl Kullanılır?

Her ilacın üretim sırasında ortaya çıkan prosedüre göre tüketilmesi gerekir. Özellikle ilacın dozu buna göre ayarlanmaktadır. 400mg olarak üretilen ilaç tablet 24 adetten oluşur. İlaç ağızdan tüketilmeye uygundur. Çiğnenmesi tavsiye edilmez. Çiğneme durumlarında etkisini kaybedeceği gibi ağızda erimeye başlayacağından yan etkiler de oluşturması mümkün olmaktadır. Çiğnenmeden yutulması önerilmektedir.

Uzman doktorlar tarafından kişilere genellikle günde 3 kere şeklinde reçetelenmektedir. Ancak yaş grubu ve oluşan problemin ciddiyetine göre kullanım miktarı değişiklik gösterebilir. Doktor ya da eczane çalışanı tarafından belirtilen duruma göre kullanılması gerekir. Bir adeti bol su ile yutulması önerilir. Bol su ile tüketilmesi neticesinde mideye ulaşması kolaylaşırken içeride erime durumunu da hızlandırır. Bu sayede çabuk kana karışır ve etkili olma süresi daha kısalır.

Cabral İlaç Yan Etkileri Nelerdir?

İlaçların birçoğunda değişik etken maddeleri varlığını korumaktadır. Bundan dolayı kişiler tükettiği ilaca karşı yan etkiler gösterebilmektedir. Genel olarak yan etkiler oldukça nadir ortaya çıkmaktadır. Aşağıda belirtilen durumlar karşısında uzmana başvurulması önerilir:

• İlaç sonrası nefes almada zorluk,
  • Deri de renk değişimleri,
  • Pul pul dökülmeler,
  • Baş dönmesi,
  • Mide bulanması,
  • Dilde yanmalar,
  • Uyku düzeninde bozulmalar meydana geldiğinde mutlaka bir hastaneye gidilmelidir.

Yan etkilerin bir an önce gerekli kişilere bildirilmesi gerekir. Uzmanlar bu yan etkiler neticesinde tedavi planlamasında bulunur. Ciddi bir durum söz konusu değilse ilacın kullanımına devam edilir. Doz azaltmaları da oluşturulabilmektedir. Tedavi süresi dışında oluşan etkilerin de yok edilmesi adına adımlar da bulunulabilir. Hastanın durumunun ciddiyetine göre erken tedavi ve teşhis önem taşımaktadır.

Cabral Ne İlacı Olarak Kullanılmamalı?

İlacın bulundurduğu formül neticesinde ağrı kesici etki yarattığı görülmektedir. Ancak bireyler bu ilacı belirli alanlarda ve uzman gözetiminde tüketmelidir. Öncelikle bu durum göz önünde bulundurularak her ağrı durumunda tüketilmemelidir. Ağrı kesici etken maddesi sadece kas ve iskelet ağrılarına yönelik olarak formüle edilmiştir. Bireylerin bunun dışında bir durumda tercih etmesi durumu daha da kritik bir hale getirebilmektedir. Oluşan problem ya da hastalık durumlarında uzmanlara başvurarak bu ilacı tüketmek gerekmektedir.

Cabral İlaç Nasıl Korunmalıdır?

Geliştirilen Cabral 400mg ilaç diğer ilaçlar gibi belirli durumlarla muhafaza edilmesi gerekir. Bulunduğu alan neticesinde ilacın ömründe kısalmalar ya da bozulmalar karşılaşılan durumlar arasında yer alır. Genel olarak korunduğu alan nemsiz olması gerekir. Nem ilacın formülünde bozulmalara sebebiyet verir. Aynı zamanda ne çok sıcak ne çok soğuk ortamlarda bulunmamalıdır. Oda sıcaklığında bulunan bir ortamda korunması ilaç adına uygun görülmektedir.

İlaç hakkında bilgileri genel olarak toparlamak gerekirse kas ve iskelet sisteminde oluşan ağrı ve spazmlara iyi gelebilmek adına üretilmiştir. Üretim firması Recorti Sanayi A.Ş. olarak bilinmektedir. Uzman gözetiminde uygun görülen hastalara reçetelenmektedir. Genel kullanım şekli günde üç kere olarak belirtilir. Ağızdan oral olarak tüketimi sağlanır. Bol su ile tüketimi neticesinde kişilerin mevcut kaslardaki ağrı ve sızılara çözüm üretmektedir.