DEXTROCİN KREM

Dextrocin kremin etken maddesi Mupirosin’dir. DEXTROCIN Krem, cilt üzerinde meydana gelen bakterilerin gelişmelerini önleyen antibiyotik bir kremdir. Hasar ya da zedelenme sonucunda meydana gelen dikiş atılmış yaralar, küçük yırtıklar, çatlaklar ve aşınma gibi lezyonlar ile abse, iltihaplı sivilce, çıban,  kıl kökü iltihabı ve yara enfeksiyonun topikal tedavisi için kullanılmaktadır.

Dextrocin krem ne işe yarar?

Dextrocin kreminin kullanım alanları oldukça geniş olup iltihaplı sorunlara veya bakterilerin meydana getirdiği herhangi bir sorun için gönül rahatlığı ile kullanılması mümkündür. Fakat bu denli faydalı olan ve bileşenlere sahip olan kremin başka kullanım alanları da bulunuyor. Dextrocin krem ne işe yarar sorusunun yanıtını sırasıyla yazalım;

• Yanma sonucu meydana gelen izlerin ve kabuk bağlayan yaraların iyileşmesini hızlandırmaktadır
  • Ellerde ve ayaklarda oluşan, sebebi bilinmeyen, geçmeyen yaraları iyileştirmek için kullanılır.
  • Uçuk ve uçuk benzeri oluşumları veya yüzdeki yaraların tedavilerinde
  • İyileşmeye yakın olan yaraların çevresini dezenfekte ederek olası enfeksiyonları engellemek için kullanılır.
  • Oluşan yaraların bakteri kapmasını engelleyerek bakterilerin üremesinin önüne geçmektedir.
  • İltihaplı ve irinli sivilcelerin iyileşmesinde
  • Bakterilerin sebep olduğu lezyonlar, apseler, çıbanlar veya benzer şekilde ağrılı deri lezyonlarının iyileştirilmesi için kullanılmaktadır.

Dextronic krem nedir?

Cildin yüzeyinde oluşan ve bakteri üremelerin ileri gelen bir çok sorunun tedavisi için Dextrocin krem kullanılıyor. Cilde meydana gelen bakteriyel hasarın önlenmesinden tutun da yara ve yanıkların tedavi edilmesinde, iltihaplı sivilcelerden kıl kökü iltihabına kadar cilt yüzeyindeki oluşan bir çok sorun için bu ürünün faydaları değerlendirilmektedir.

Antibiyotik kremler içinde yer alan bu Dextrocin krem, bakterilerin meydana gelmesinde büyük ölçüde önüne geçilmesine yardımcı olmaktadır. Sivilce ve siyah nokta gibi problemlerin en büyük sebeplerinden dolayı meydana gelen bakterilerin önlenmesi, çok daha pürüzsüz bir cilt için zemin sağlamaktadır. Özellikle de Bactobran krem eş değer kremlerden biri olarak anılması da onu etkili bir sivilce ve akne kremi olarak ilan etmemizi destekler. Kremin bazı yan etkileri de bulunmaktadır. Ciddi yan etkileri arasında, kan basıncının düşmesi ile kalp kaslarının kasılması ve kalp atışlarının artması veya bilinç kaybı, ayrıca bazen nefes almanızı zorlayacak yüzde şişmeler yaşanmaktadır. Bu durumlar söz konusu olursa hemen doktorunuza başvurmanız gerekmektedir. Evinize yakın olan en yakın acil servise başvurun.

Dextrocin krem fiyatı

Dextrocin krem 15 gr.’lık tüpler içinde satışa sunulan krem, sadece 19,33 TL gibi uygun bir fiyata temin edilebilirsiniz. Dextrocin krem fiyatıyla sunduğu avantajın yanında beyaz renkli, kolay emilir formuyla da oldukça pratik kullanıma sahiptir. Kremi ister reçeteli isterseniz reçetesiz alma şansınızda bulunmaktadır. Fakat kullanmadan önce ya eczacınıza ya da doktorunuza danışın.

Dextrocin sivilce için kullanılır mı?

Dextrocin krem etken maddesi olarak %2 miktarında mupirosin kullanılmaktadır ve krem sivilce için kullanılabilir olmasının yanında oluşan bakteriyel enfeksiyonları da önlediğinden dolayı doktorlar tarafından reçeteyle de verilmektedir. Dextrocin krem sivilce kremi olarak sınıflandırmak doğru olmaz fakat gözeneklerinizi bakterilerden arındırarak ve sivilceye zemin hazırlayan etmenlerin uzaklaştırılması sebebiyle sivilce üzerinde de kremin etkileri görülebilmektedir. Özellikle de krem irinli ve iltihap meydana getiren sivilcelerin, enfeksiyonunun yayılmasını önleyerek ve sivilcelerin boyutunu küçülttüğü için bu kremin yaygın bir şekilde kullanıldığını görebiliyorsunuz. Fakat ürünün bir diğer avantajı ise isterseniz eczanelerden reçetesiz olarak da alınabilmenizdir.

Dextrocin yanık için kullanılır mı?

Deride oluşan yanıklar açık yara olduğu için kesinlikle kullanılmamalıdır. Fakat yaraları ilerleyen zamanlarda kapanarak iyileşmeye başladığında iz kalmaması için kullanılmaktadır.

Dextrocin krem vajinaya sürülür mü?

Kremi uygularken kaçınmanız gereken diğer vücut bölgeleri göz, burnun iç kısmı ve genetik organların iç bölgeleridir. Kremi sadece çok dikkatli olarak ve hiçbir şekilde vücudun içine girmediğinden emin olmak koşulu ile vajina, burun ya da göz çevresi için kullanılabilmektedir.

Kremin etki ettiği alanlarından bir diğeri ise bahsetmiş olduğumuz gibi kıl dönmeleri veya kıl köklerinde oluşan enfeksiyonlardır. Bu sebeplerden dolayı genital bölgede sık sık rastlanan irinli oluşumlar için de kremi kullanabilirsiniz. Fakat tekrar hatırlatmamız gerekirse kremi genital bölgede kullanırken sadece harici kullanıma uygun olduğunu unutmamalısınız. Ayrıca kullanım esnasında iç kısma teması halinde faydalı olan bakterileri de öldüreceğinden ürünün makat kısmında da oldukça dikkatli kullanılması gerekmektedir.

Dextrocin Pomad

Dextrocin Pomad kreminin etken maddesi mupirosin’dir. DEXTROCIN Pomad, cildin üzerinde oluşan bakterilerin gelişmesini önleyen antibiyotik bir kremdir. İnsanların vücudunda zedelenme ya da hasae sonucunda meydana gelen yırtıklar, dikiş atılmış yaralar, çatlaklar veya aşınma gibi lezyonlar ile abse, iltihaplı sivilce, çıban, sakal bölgesinde görülen kıl kökü iltihabı enfeksiyonu ve  kızartılı deride sarımsı kabuk ve içi irin dolu kabarcıklarla belirgin, bulaşıcı cilt hastalığının (impetigo) topikal tedavilerinde kullanılmaktadır.

• Pomadı kremi kullanırken  döküntü, bölgesel ağrı veya şişme gibi bir  alerjik reaksiyon meydana gelirse, kremi kullanmayı bırakınız ve doktorunuza başvurun.
  • Gözlerinize kesinlikle temas ettirmeyiniz.
  • Bebek emziren anne pomadı kremi meme başı çatlağı için kullanıyorsa eğer bebeğinizi emzirmeden önce kesinlikle göğüs ucunu tam olarak temizleyin gerekmektedir.

Dextrocin krem fiyatı 2021

Dextrocin kreminin;

En yüksek fiyatı 23,17 lira

En düşük fiyatı 19,33 lira

Ortalama fiyatı 20,48 lira

Olarak reçeteli ve reçetesiz olarak satışa sunulmaktadır. Siz yine de doktora danışmadan kullanmayınız.

Dextrocin krem kullanıcı yorumları

Dextrocin krem bakterilerle karşı verdiği etkili savaş nedeniyle pek çok cilt sorunlarının çözümünde akla ilk gelen kremlerden birisidir. Kullanım amaçları ile alakalı olarak bilgiler içeren internet blogları, sağlık makaleleri, online eczane gibi kaynaklarda bulunan Dextrocin krem kullanıcıların yorumları bölümünde genellikle iltihaplanmış sivilceler, yara ve yanık tedavisinde sıklıkla kullanıldığını ve kullanıcıların büyük çoğunluğunun kremin tedavi sağladığı yönünden olumlu etkilerinden bahsederken, krem sayesinde hem estetik hem de sağlık kaygısı oluşturan iltihaplardan kısa süre kurtulduklarını dile getiriyorlar.

Kremi kullananların yaptıkları yorumlar arasında az sayıda olmakla beraber ciltte kaşıntıya neden olduğunu söyleyenler de bulunmaktadır. Krem kullandıktan sonra döküntü, kızarıklık, kaşıntı gibi yan etkilerle karşılaşan bazı kullanıcılar ise ilacı bir doktor vasıtasıyla değil kişisel olarak kullanmış oldukları görülmektedir. Oldukça güçlü etkileri olan bu kremin, özellikle hassas ciltlere sahip olup, doktor kontrolü olmadan kullanan insanlarda istenmeyen etkilere neden olabiliyor. Bu nedenlerden dolayı bu tür sorunlarla karşı karşıya olan bireylerin kremi mutlaka doktor tavsiyesiyle kullanması gerekmektedir.

1. kullanıcı şöyle demiş; Büyük bir yangın geçirdim ve yaralarım çok fazlaydı vücudumun görünür bölgelerinde yer alıyordu. Yaralarım kapandıktan sonra doktorum Dextrocin kremi önerdi bende kullanmaya başladım ve yaralarım tamamen iyi olduğunda hiç bir yanık izi kalmadı. Herkese tavsiye ederim ama doktorunuz önermiyorsa kullanmayın yan etkileri ile karşılaşabilirsiniz.
  2. Kullanıcı ise; Yüzümde bir çok iltihaplı sivilce bulunuyordu. İnsanlar içine çıkmaya utanıyordum benimle dalga geçerler diye düşünüyordum. Doktora gittim tedavi olmak için doktor bazı testler yaptı ve bana Dextrocin kremi kullanmamı önerdi bende kullanmaya başladım ve bir süre sonra sivilcelerim kurudu ve kurtuldum. Kendimi hep çirkin görüyordum sivilcelerimden dolayı hayata küsmüş durumdaydım ama sonda kurtuldum.