Dropolev Şurup Kaç Yaş Kullanabilir? Nasıl Kullanılır 2022

Dropolev Şurup allerji için kullanılan ilaç türlerinden biridir. Doktorlar tarafından reçete edilen bu ilacı allerji problemi olan bireyler kullanabiliyor. Dropolev Şurup hakkında daha detaylı bilgiye sahip olmak, Dropolev Şurup kullanılırken dikkat edilmesi gerekenleri öğrenmek, yararları, zararları, yan etkileri, kullanım şekli ve çok daha fazlasını öğrenmek için yazımızı dikkatlice okuyun.

Dropolev Şurup Ne İşe Yarar?

Dropolev Şurup antihistaminik ilaçlar grubunda yer alan ve allerji durumlarında histaminin vücuda olan etkisini azaltmak için kullanılan bir ilaçtır. Allerjinin sebep olduğu burun akıntısı, geniz tıkanıklığı, göz yaşarması gibi semptomların ortadan kalkmasını sağlar. Allerjik durumları yok eder. Bunların harici doktor önerisi ile başka rahatsızlıkların giderilmesinde de kullanılır. Allerjiye bağlı kaşıntı, döküntü, kızarıklık gibi durumların giderilmesinde de kullanılır.

Baş boyun, boğaz bölgesinde meydana gelen veya gelebilecek olan ciddi enfeksiyonların önlenmesinde, ameliyattan sonra oluşabilecek enfeksiyonların önlenmesinde de Dropolev Şurup kullanılır.

Dropolev Şurup Nasıl Kullanılır?

Dropolev Şurup kullanma talimatı kişiden kişiye ve hastadan hastaya göre değişeceği için doktorunuza danışarak kullanınız.

Erişkinlerde günde 3 kez 6 saat ara ile 2 ölçek şeklinde kullanılması öneriliyor. Bu ilacı en fazla bir hafta kullanabilirsiniz bunu unutmayın. Eczacınız ile de doz ayarlaması için görüşebilirsiniz. Yemeklerden önce veya sonra almanız fark etmeyecektir. Kullanmayı unuttuysanız eğer üst üste iki doz Dropolev Şurup almaktan kaçınınız. Dropolev Şurup kutusunun içinden çıkan prospektüsü okuyarak doz ayarlaması hakkında doğru bilgiye ulaşabilirsiniz.

Dropolev Şurup Fiyatı

Dropolev Şurup 2022 eczane fiyatı 22 tl dir. Sigortalı iseniz ve doktorunuzun yazdığı reçete ile giderseniz bu fiyattan çok daha uyguna alabilirsiniz.

Dropolev Şurup Bebeklerde Kullanımı

12 yaşın altında kullanımı önerilmese de doktorunuzun tavsiyesi ile bebeklerde de bu ilaç kullanılabilmektedir.

Dropolev Şurup Kullananlar

Kullanıcı Diyor Ki: Saman nezlesi tarzında bir rahatsızlığım vardı ona iyi geldi. Onun haricinde allerjik durumlarda kullanılıyormuş. Yani sıradan bir öksürük şurubu değil ona göre kullanmanızı öneririm

Kullanıcı Diyor Ki: Tadı hiç de fena olmayan allerji ilacıdır. Çocuklar da kullanabiliyor sanırım bu ilacı. Doktorum gözlerimde şişlik, sulanma ve kuru öksürük nedeni ile yazmıştı bana bu ilacı. Bir hafta kullanmamı söyledi ama benim problemlerim 3 gün içerisinde geçiverdi bende 3 gün kullandıktan sonra bıraktım ilacı.

Kullanıcı Diyor Ki: Eczaneden reçetesiz aldığım içi 20 tl gibi bir para ödedim, reçetem olsaydı eğer 8 lira gibi cüzi bir paraya bu mükemmel ilacı almış olacaktım. Bahar aylarında ve kuru havalarda ortaya çıkan öksürüğüme iyi geliyor.

Dropolev Şurup Yan Etkileri

Dropolev Şurup tüm ilaçlar gibi yan etkileri olan bir şuruptur. Dropolev Şurupu aldıktan sonra meydana gelebilecek olan cidi yan etkiler vardır, yaygın yan etkiler ve hafif yan etkileri vardır.

İlaca karşı aşırı duyarlılığınız var ise nefes almada güçlük, dilde ve dudakta şişme, göğüste baskı gibi problemler yaşarsanız eğer ilacı kullanmayı bırakın ve en yakın sağlık kuruluşuna ulaşın.Her ilaçta meydana gelme ihtimali olan bu durum gerçekten aşırı nadir görülen bir dururmdur, hastaların bilinçlenmesi ve böyle acil durumlarda soğuk kanlı olması için yazma gereği duyuyoruz korkmayınız.

Yukarıdaki ciddi yan etkilerin haricinde midede yanma, şişkinlik hali, kabızlık veya tam tersi ishal durumu, boğazda kuruluk, kusma, iştah azalması, kaşıntı gibi durumlar da hafif yan etkileri arasındadır. Böylşe bir dururm ile karşılaşırsanız doktorunuza veya eczacınıza danışarak ilacın muadillerinden birini kullanabilirsiniz.

Dropolev Şurup Kaç Yaş Kullanabilir?

Dropolev Şurup bebeklerde, çocuklarda ve erişkin bireylerde kullanılabilir. Genellikle 12 yaşının üstündeki çocuklarda ve yetişkinlerde kullanılır. 12 yaşın altındaki çocuklarda ve beklerde kullanımı doktorunuzun tavsiyesi ile uygun görülebilir. Reçete ile kullanılması uygu olan bir ilaçtır reçetesiz ilaç kullanmayınız.

Dropolev Şurup Hamileler ve Emziren Anneler Kullanabilir Mi?

Hamilelerde ilaç kullanımı hiç olmayacak kadar kısıtlıdır. Bu ilaç da hamilelerin kullanabileceği bir ilaç değildir. Doktorunuza danışınız.

Emziren anneler dropolev şurubu kullanmamalıdır. İlaç süt ile bebeğe de geçeceği için doz ayarlaması da gerekebilir doktorunuz kullanmanızı da yasaklayabilir. Danışmadan kullanmayınız.