KURSEPT NEDİR?

Kursept kremin içerisinde etken madde olarak, 1 Gr kremde 190 mg alüminyum hidroksiklorit ve 10 mg triklozan bulunmaktadır. Krem cilt üzerine uygulanmaktadır. Kremin içerisinde yardımcı madde olarak ise; beyaz yumuşak vazelin, saf su, setostearil alkol, sıvı parafın, polisorbat 20, butil hidroksianizol (E320), parfüm (koku maddesi), gleserinmonostearat, izopropilmiristat, polispolisorba, siklometikon. klorheksidin hidroklorür bulunmaktadır.

Kursept Krem Nedir?

Kursept krem, cilt üzerine ve haricen kullanılan bir kremidir. Dezenfektan ve antiseptik özellikleri olan bu krem alüminyum ajanları olarak bilinen bir ilaç kategorisinde yer alan bir ilaçtır. Kursept kremin aktif maddeleri alüminyum hidroksiklorit ve triklozan isimli maddelerdir. Etken maddeleri arasında yer alan alüminyum hidroksiklorit, terlemeyi engelleyen, mantarları ve bakterileri temizleyen bir madde olarak kremin içerisinde yer alıyor. Diğer etken madde olan Triklozan ise genellikle insan vücudunda maya, küf ve bakterileri temizleyen, antimikrobiyal özelliklere sahip olan bir maddedir. Üstelik Kursept krem genel olarak ciltteki iltihabı tedavi eder ve komple eder.

Krem beyaz renkli ve hafif parfüm kokuludur. Homojen özelliklere sahip olan bu krem, 30 gram krem içerikli alüminyum tüplerde eczanelerde satılmaktadır.

Kursept Krem Ne İşe Yarar?

Kursept krem, antiseptik özelliği ile dikkat ceken, aşırı terleyen kişiler için mucizevi olacak ve daha pek çok cilt sorunlarına da iyi gelen bir tür kremidir.

Krem ter bezleri üzerine etki ederek uygulamış olduğunuz bölgede terleme sorununu azaltır, terlemeye bağlı olarak meydana gelen küf, maya, mantar ya da bakterilerin üremesi ve iltihabı kalıcı şekilde ortadan kaldırır. Bu şekilde krem kötü koku oluşumunu da sonsuza kadar yok eder. Krem terlemeyi engelleyici ve antimikrobiyal özelliği sayesinde her türlü terleme tedavilerinde ve koltuk altları, göbek katlantıları, ayaklar, bacak araları, meme altları, parmak araları, gibi derinin bir birine değen kısımlarında terin azalmasını sağlar ve terleme sonucunda meydana gelecek enfeksiyonları engel olmak için kullanılır.

Kremi kullanırken gözünüze ve ağzınıza değirmekten kaçının. Eğer kazara değerse de hem o bölgeyi bol su yardımıyla iyice yıkayın. Ayrıca kıyafetlerinize değdirmemeye özen gösteriniz. Krem özellikle koltuk altız ayaklar, eller ve vücudun kıvrımlı kısımlarda meydana gelen terlemeyi ve kötü koku yayılmasını engelleyen krem aynı şekilde yüzlese iltihabı ve ayaklarda oluşan kabarcıkları da önler.

Kursept Krem Fiyatı

Kurpest kremin güncel fiyatı 8,06 liradır. Krem eczanelerde satışa sunulmaktadır. Reçeteli ya da reçetesiz şekilde kremi almak mümkündür.

Kursept Krem Nasıl Kullanılır

Kremin uygun kullanımı ve doz uygulama sıklığı su şekildedir;

Doktorunuz size kremi başka türlü kullanmayı tavsiye etmediyse, kremi gece yatmadan önce uygulamanız gerekir. Kremi 3-4 gün günde 2 defa, sonraki günlerde ise 2 ya da 3 günde 1 defa geçeleri yatmadan önce uygulayınız.

Kremin uygulama metodu ve yolu ise; sadece bölgesel olarak, aşırı derecede terleme görülen bölgelere sürülerek uygulanır. İlk kullanımda kapağı ters çevirerek tüpü delin.

Farklı yaş gruplarında kullanımı;

• Çocuklarda kullanımı; çocuklar için kremin etkinliği ve güvenirlik testi yapılıp araştırılmamıştır. Onun için kullanıma uygun değildir.
  • Yaşlılarda kullanımı; yaşlılar için kremin etkinliği ve güvenirliği test edilip araştırılmamıştır. Bundan dolayı kullanılması uygun görülmemektedir.
  • Ayrıca böbrek ve karaciğer yetmezliği hastalığı bulunan insanlarda Kursept Krem’in kullanımı araştırılmasını için kullanmaları için bir tehlike olup olmadığı bilinmemektedir. Eğer kremi kullanırlardı güçlü ya da çok zayıf her hangi bir etki ile karşı karşıya kalınırsa hemen bir doktora ya da eczacınıza danışınız.

Eğer kullanmanız gerekenden daha fazla krem kullandığınız; ciltte aşırı derecede kuruluğa sebep olabilir. Kullandığınız kremin dozunu ve kullanım şıklığını azaltarak bu meydana gelen durumdan kolaylıkla normal hale dönebilirsiniz. Krem yanlışlıkla yüksek bir miktarda tutulduğu zaman doktor muayene ettikten sonra gerekli görürse uygun bir mide boşaltma yöntemi yapılır.

Kremi kullanmayı unutursanız; unutulan dozu dengelemek için fazla doz kullanmayınız.

Kremin etken maddesi olan alüminyum hidroksiklorit ve triklozan isimli maddelere veya bu kremin içerisinde olan diğer yabancı maddelere karşı alerjik reaksiyon gösteriyorsanız bu kremi kullanmayınız.

İlacı kullandıktan sonra tahriş, ağır hasar, kuruluk veya aşırı hassasiyet gibi yan etkiler meydana geldiyse hemen doktorunuza başvurun.

Kremi açık yaralara ve iltihaplı ciltlere kesinlikle kullanmayın. Kremi burun, gözler, dudaklar, ağız ve kulaklara kesinlikle temas ettirmeyiniz.

Eğer yanlışlıkla bu bölgeler ile temas ederse hemen bol su ile durulamalısınız. Ayrıca kremi giysiler ve kumaşlarla temas ettirmekten kaçının.  Kremi hamilelik ve emzirme dönemlerinde doktorunuza danışmadan kullanmayınız.

Kurpest kremi genel olarak doktorunuzun tavsiye ettiği şekilde kullanmalısınız. Eğer doktorunuz herhangi bir tavsiyede bulunmasıyla bu kremi geceleri, yatmadan önce kullanmalısınız. Kremi ilk 4 gün süresince günde bir defa kullanmalısınız. 4 gün sonrasında ise her 3 günde bir defa uygulamalısınız.

Kurpest Krem Prospektüsü

Kurpest kremin prospektüsünde;

• Kursept nedir ve ne işe yarar?
  • Kurpset’i kullanmadan önce dikkat edilmesi gerekenler
  • Kursept krem nasıl kullanılır?
  • Kremin olası yan etkileri nelerdir?
  • Kursept Krem’in saklama koşulları

Gibi bilgiler yer almaktadır.

Kurpest Kullananlar

1. Kullanıcı; ayaklarım çok fazla kokuyordu ve yara gibi bir şeyler oluyordu cilt doktoruna gittim ve bana Kurpest krem verdi. 7 gün boyunca düzenli bir şekilde gece yatmadan önce kullandık ve mükemmel bir sonuç aldım. Bütün ayak problemlerim ortadan kalktı. Herkese tavsiye ederim. Ama doktorunuza kullanmadan önce danışmanız da fayda var.
  2. Kullanıcı; bence krem çok güzel ellerin ve ayaklarım aşırı derecede terliyordu ve bu kremi alıp kullandık o kadar o kadar kup kuru olmuyor sürdükten sonra fakat sorunları ortandan kaldırıyor yanindaha az terliyo ya da benim çok terlendiği için öyle ama tavsiye ederim yani uygun bir fiyatla hemen bir eczaneden alabilirsiniz.
  3. Kullanıcı; bu krem resmen mucize gibi bir şey ayaklarım inanılmaz derecede terliyordu insan içine çıkamayacak kadar kokuyordu da ve bu kremi kullanmaya başladım. Krem sayesinde terleme o iğrenç konuda ortadan kalktı. Bütün gün ayakkabının içinde kalan ayaklarım azda olsa terlese de asla kokmaz oldu. İlk kullanmaya başladığımda haftada 3 gün kullanıyordum şimdi ise haftada ya da 10 günde bir kullanmaya devam ediyorum.

Kurpest yüze sürülür mü

Kurpest krem yüze sürülmesi tehlikelidir. Hatta göze, buruna ve ağıza temas etmesi durumunda bol su ile yıkanması gerekir.

Kursept yan etkileri

Bütün ilaçlarda olduğu gibi bu kremi de içerisinde bulunan maddelere duyarlı olan kişilere yan etkisi olabilir.

Aşağıdaki sayacağımız etkilerden biri olursa, Kursept kremi kullanmayı bırakın ve hemen doktorunuza başvurun ya da size en yakın hastanenin acil servisine başvurunuz;

• Kurdeşen, nefes alma zorluğu, dudaklarda ya da dilde şişme, döküntü, kurdeşen, kaşıntı gibi belirtiler ciddi alerji tepkimelerde.

Bu etkilerin hepsi ciddi yan etkilerdir ever bunlardan birisi sizde meydana gelirse, sizin bu kreme karşı ciddi alerjiniz var demektir. Acil tıbbi müdahale ya da hastaneye yatırılmanız gerekebilir. Bu ciddi yan etkiler çok seyrek olarak görülebilir.

Aşağıda belirteceğimiz herhangi birini fark ederseniz doktorunuza danışın;

• Ciltte aşırı kuruluk
  • Tedavi edilen bölgelerde geçici kaşıntı, yanma, iğne batması hissiz karıncalanma.

Bunlar kremin hafif yan etkileridir.