Nurofen Soğuk Algınlığına İyi Gelen Mucize

Kış mevsimine yaklaştıkça grip olanların, nezle olanların, soğuk algınlığına yakalananların sayısı da haliyle artıyor. Havaların serinlemesi ile burun akıntısı, hapşırık gibi belirtiler ile kendini gösteren soğuk algınlığı çok ağır bir tablo olmasa da bünyesi zayıf olan ve çok güzel beslenemeyen insanlarda daha dayanılmaz hale gelebiliyor. Bunun yanında soğuk algınlığı bulaşıcı olması ile de biliniyor ve diğer aile fertleri ile, sosyal hayatımızı olumsuz yönde etkileyebiliyor. İşte tüm bu problemlerden kurtulmak için soğuk algınlığına iyi gelen mucizevi bir ilaçtan bahsedeceğiz bugün. Nurofen 200 mg nedir? Nurofen ağrı kesici mi? Nurofen etken maddesi, Nurofen cold nedir ne için kullanılır Nurofen cold nedir nurofen cold fiyat gibi bir çok soruya cevap bulacağınızbu kısa ürün tanıtımı yazımızı dikkatlice inceleyin. Soğuk algınlığı herkesin başına gelebilecek bir olay olduğundan bu ilaca her an ihtiyaç duyabilirsiniz.

İlginizi Çekebilir: https://drkadinca.com/saglik/arveles-nedir-arveles-ne-ise-yarar/

Nurofen Nedir

Nurofen 200 mg cold flu tablet soğuk algınlığı için kullanılan ilaçlar arasında yer alıyor. İbuprofen grubu ilaçlardan olduğu için ağrı kesici, ateş düşürücü ve antienflamatuvar özelliği mevcut. Tıkalı burunların açılmasını sağlayan, burun bölgesindeki ödemi azaltan özelliğe sahiptir ve ilacı kullandıktan bir süre sonra soğuk algınlığına bağlı olarak tıkanan burnunuzun açıldığını, solunum kapasitenizin arttığını görebileceksiniz. Soğuk algınlığına bağlı olarak sinüslerde tıkanıklık, kulakta tıkanıklık gibi durumlar yaşıyorsanız nurofen bu tıkanıklığın giderilmesini de sağlıyor.

Nurofen 200 mg Ne İçin Kullanılır

Grip, soğuk algınlığı ve sinüzit gibi durumlarda kullanılıyor. Bu hastalıkların neticesinde meydana gelen ağrı, baş ağrısı ve ateş gibi durumların giderilmesi için de kullanılıyor.

Nurofen Etken Madde

Nurofen içerisinde 200 mg ibuprofen ve 30 mg psödoefedrin hidroklorür içeriyor.

Nurofeni Kimler Kullanamaz?

-İlacın içeriğindeki etken maddesine karşı aşırı duyarlılığı olanlarda ilaç kullanımı sakıncalıdır.

-Mide tarafından iyi tolare edilse de bağırsak ülseri olanlar kullanmamalı

-Ağrı kesici ve diğer ateş düşürücülere karşı allerjisi olanlar doktor kontrolünde kullanmalıdır

-Karaciğer ve böbrek bozukluğu olan insanların kullanımı sakıncalıdır.

-12 yaşın altındaki çocuklarda kullanılmamalıdır.

-Yüksek tansiyon, kalp hastaları, şeker hastaları, tiroid hastaları, prostat hipertrofisi olan hastalar doktor kontrolü olmadan kullanmamalıdır.

Nurofen kullandıktan sonra beklenmedik herhangi bir şey ile karşılaşırsanız kullanımını durdurun. Nefes almada güçlük ve şok gibi bir durum ile karşılaşırsanız hemen en yakın sağlık kuruluşuna müracat edin.

Nurofeni en fazla bir hafta kullanabilirsiniz. Bir haftadan daha uzun süre ilacın kullanımı doğru değildir

Hamileler Nurofen Kullanabilir Mi?

Gebelik kategorisi B olan bir ilaçtır. Bu ilaçlar hakkında olumsuz bir bilgi yoktur ama kesinlikle sağlıklı kullanabilirsiniz gibi net bir bilgi de bulunmamaktadır. Bu nedenle doktorunuza danışmadan kullanmayınız.

Nurofen Yan Etkileri

Her ilaç gibi bu ilacın da içeriğindeki maddelere allerjiniz var ise ciddi reaksiyonlar ile karşılaşabilirsiniz. Beklenmedik bir durumda hemen en yakın sağlık kuruluşunun acil bölümüne başvurun. Bunun yanında ciddi yan etkileri ve çok ciddi olmayan hafif yan etkileri vardır. Bunlardan bazıları kusma, ishal, bulantı, karın ağrısı, mide ağrısı, mide yanması, ciltte kızarıklıktır. İlaç kullanımını bıraktığınız zaman kendiliğinden geçen yan etkilerdir bunlar. Vücutta tuz ve su tutulumu yapar yani ödem meydana gelebilir. Aşırı derecede kullanımı sonucunda sinirlilik, sersemlik ve uykusuzluk yaptığı da biliniyor. Ciddi olarak da hepatoksik özelliği vardır.

Nurofen Fiyat 2019

Nurofen cold flu 24 tablet eczane fiyatı 17.25 tl dir.

Nurofen Kaç Saatte Bir İçilir

4-6 saatte bir tablet su ile birlikte alabilirsiniz. Gün içerisinde 6 taneden daha fazla nurofen tablet kullanmayınız.

Nurofen Emzirenler Kullanabilir Mi

Anne sütüne az miktarda geçtiğinden dolayı çok gerekli olmadıkça kullanımı uygun değildir. Emzirenler sadece doktor onayı ile kullanabilirler.

Nurofen Ağrı Kesici Mi

Nurofen asıl olarak soğuk algınlığı ilacıdır ama aneljezik etkisinden dolayı ağrı kesici olarak da kullanılıyor.

Nurofen Ateş Düşürür Mü

Nurofen antipiretik olarak da kullanıldığından ateş düşürücü etkisi de vardır.

Nurofen Kullananlar

Bir ilacı kullanmadan önce mutlaka doktor kontrolüne ihtiyaç vardır eğer doktor kontrolü yok ise ve kafamıza göre eczaneden bir ilaç alıp kullanacaksanız eczacıya kesinlikle danışmalısınız. Sadece internetteki kullanıcı yorumlarına göre bir ilacı kullanmak doğru değildir ama kullanıcı yorumları da ilaç kullanırken bize yol gösterici olabilir. Doktorumuzun söylemediği veya es geçtiği bir yan etkiyi kullanıcı yorumlarına bakarak bulabilir, farklı insanlarda ilaç nasıl etki göstermiş bunu öğrenebiliriz. İşte bu yüzden sizin için nurofen kullanıcı yorumlarını bir araya getirdik dikkatle inceleyin.

Kullanıcı Diyor Ki:

Adet dönemindeki sancılarım için kullanıyordum ve tatmin edici derecede sonuçlar alıyordum. Günde 6 taneye kadar içebiliyorsunuz ve ne zaman alırsanız alın adet ağrınızı geçiriyor.

Kullanıcı Diyor Ki:

Ofis arkadaşlarımın hepsinin önermesi üzerine aldığım ve kullandığım bir ilaç. İstanbul’un her daim değişmek olan havası nedeniyle başım soğuk algınlığıyla fena halde dertteydi. Bu ilaç soğuk algınlığımı, o sebeple ortaya çıkan eklem ağrılarımı, baş ağrımı giderdi. İçerisinde C vitamini olduğunu düşündüğüm her derde deva olan ilaç.

Kullanıcı Diyor Ki:

Bonibon gibi bir ilaç. Ben etkisini de göremedim sadece zevkine içtim.

Kullanıcı Diyor Ki:

Üşüme halsizlik burun akıntısı yani soğuk algınlığımı iki adet nurofen ile yok etmiş durumdayım. Herkese tavsiye ediyorum.

Kullanıcı Diyor Ki:

Kış çayları ve vitaminler hatta tek bir mandalina veya limon bile daha etkilidir bu ilaçtan. Ben hiçbir faydasını görmedim ama kullanan ve memnun olan çok fazla arkadaşım var çevremde.