Sistral Krem Ne İşe Yarar?

Sistral krem allerjik reaksiyonlar sonucu oluşan kaşınmaların tedavisinde kullanılır. Güneş yanıklarında, aşırı kuru soğuğa maruz kalınca ortaya çıkan yanıklarda, deniz anası ile temas sırasında ortaya çıkan yanıkların tedavisinde kullanılır. Antihistaminik ilaçlar grubunda yer alan Sistral ilaç cilt reaksiyonlarında, kaşıntı döküntü veya kızarıklık gibi allerjik reaksiyonlarda kullanılır. Doktorlar tarafından sık reçete edilen bu ilacı kendi başınıza eczaneden almayın. Doktorunuzun kontrolünde kullanmanız sizin sağlığınız ve tedavinizin akışı için çok önemlidir. Deri ve cilt reaksiyonları ile ilgilenen ilgili bölüm olan dermatoloji uzmanına görünün ve probleminizin asıl kaynağını, kullanacağınız ilacı ve kullanım şeklini birinci aızdan öğrenin. Sistral ilaç kullanmanız gerekiyorsa, ne olduğunu merak ediyorsanız, Sistral hakkında daha fazla bilgiye sahip olmak istiyorsanız yazımızı dikkatlice okuyun.

Sistral Krem Nedir

Sistral Krem Ne İşe Yarar?

Sistral krem allerjik reaksiyonların son bulması için, derideki kurdeşen, döküntü, kızarıklık gibi problemlerin ortadan kalkması için kullanılan ilaçtır. Antihistaminik ilaçlar grubunda yer alan bu ilaç vücudun verdiği anormal reaksiyonları ve tepkileri tedavi eder. Bunun yanında güneş yanıkları, deniz anası yanıkları veya soğuk yanıkların tedavisinde de kullanılır. Egzama tedavisinde de kullanılan bu ilaç renksiz veya hafif sarımsı bir renktedir. Cilt yüzeyine sürülerek uygulanan tüplerin içerisinde satılan bir kremdir. Harici olarak kullanılmaz, doktorun kontrolünde kullanılması gerekir.

Sistral Krem Etken Maddesi

Klorfenoksamin Hidroklorür etken maddesidir. Her bir gram ilaçta 15 mg etken madde yer alır. İlacın asıl etkisini göstermesini sağlayan şey içerisindeki etken maddeleridir.

Sistral kremi kullanırken Dikkat Edilmesi Gerekenler

• Sistral kremi kullanırken ilk olarak dikkat etmeniz gereken şey ilacın etken maddesine allerjiniz olup olmadığını bilmektir. Sistral kremin etken maddesine karşı allerjiniz var ise kremi kullanmayınız.
  • Sistral kremi kullanırken ilgili bölgede açık yara olup olmadığına dikkat etmeniz gerekir. Kremi sürerken açık yara veya iltihaba dokunarak sürerseniz eğer iltihabı vücudun diğer bölgelerine yayabilirsiniz.
  • Sistral kremi açık yaralara sürmeniz halinde vücuda fazla dozlarda almış olabilirsiniz. Aşırı doz alımında sersemlik, ağız kuruluğu gibi problemler ortaya çıkabilir.
  • Sistral krem en fazla bir hafta kullanılır. Allerik bir reaksiyon sonucunda kullanılan sistral krem birkaç gün içerisinde etkisini gösterir ve probleminiz ortadan kalkar. Bir hafta ilaç kullanmanıza rağmen allerjik durum ortadan kalkmamış ise mutlaka doktorunuza danışın
  • Emziren anneler ve hamileler sistral kullanmadan önce mutlaka doktoruna danışmalıdır.
  • Sistral kremi yeterli dozlarda kullanın. Yeterinden fazla kullanmanız durumunda doz aşımı olur ve ilaç işe yarayacağına tam tersi etki gösterir. Sersemlik, ağız kuruluğu veya daha da ileri yan etkileri ile karşılaşabilirsiniz.
  • Sistral kremi uygularken gözünüzden ve burnunuzdan uzak tutun. Doktorunuzun veya eczacınızın tarif ettiği şekilde uygulayın.
  • Sistral kremi süreceğiniz alanın temiz ve kuru olmasına dikkat edin. Kremi masaj yapar gibi uygulayın ve kremi uyguladıktan sonra ilgili bölgeyi yıkamayın.
Sistral Krem Nedir

Sistral Krem Yan Etkileri

Sistral kremin içeriğindeki etken maddesine veya yardımcı maddelerine karşı allerjiniz var ise bu kremi kullanmayınız. Allerjiniz olduğu durumlarda bu kremi kullanırsanız hırıltılı solunum, nefes alamama gibi çok büyük problemler ile karşılaşabilirsiniz. Bu tür ciddi yan etkiler ile karşılaşırsanız eğer kremi kullanmayı bırakın ve en yakın sağlık kuruluşuna gidin.

Sistral kremin hafif yan etkileri vardır. Doz aşımı durumunda uyuşukluk meydana gelebilir.

Sistral kremi çok kullanmanız durumunda ağız kuruluğu yapabilir.

Sistral kremi açık yaralara uygulamanız durumunda iltihabı yayabilir daha büyük problemler ile karşılaşabilirsiniz.

Sistral Krem Nasıl Kullanılır

1. Sistral kremi doktorunuz veya eczanıcız ne şekilde kullanmanızı önerdiyse o şekilde kullanmanız gerekir.
  2. Sistral krem hakkında doktorunuz veya eczacınız herhangi bir öneride bulunmadıysa eğer;
  3. Kremi uygulayacağınız alanı güzelce temizleyin.
  4. İlgili alanı kurutun
  5. İlgili alana kremi masaj yapar şekilde uygulayın.
  6. Sistral kremi sürdükten sonra ilgili alanın üzerini kapatmayın.
  7. Sistral kremi sürdükten sonra yıkamayın, kremin etki göstermesini bekleyin.
  8. Sistral kremi doktorunuz aksini söylemediği sürece bir haftadan daha uzun süre kullanmayın.

Sistral Krem Fiyat 2020

Sistral kremi eczanelerden 15.75 tl ye alabilirsiniz.

Sistral Muadili

Sistral ampül

Avil ampül

Sistral Krem Hakkında Merak Edilen Sorular ve Cevapları

Sistral Krem Reçetesiz Alınır mı?

Sistral Kremi reçetesiz eczanelerden satın alabilirsiniz. Sistral kremin doğru etkiyi göstermesi ve hızlı bir iyileşme sağlanması için doktor kontrolünde kullanılması önerilir.

Sistral Kremi Çocuklar Kullanabilir Mi?

Sistral kremi kullanmak isteyen çocukların ve yaşlıların doktora danışarak kullanmaları gerekir. Herhangi bir doz ayarlaması olmadan kullanımları uygun görülmektedir.

Sistral Kremi Kaç Saatte Bir Sürmeliyim?

Sistral kremi günde 2 defa 12 saatte bir kullanmanız gerekir. Sık sık kullanmanız ve doz aşımı yapmanız sizin aleyhinize olacaktır. Doktorunuza ve eczacınıza danışarak kremi kullanın.

Sistral Tedavi Süresi Ne kadar?

Sistral kremin tedavi süresi en fazla 1 haftadır. Bir haftadan daha uzun süreli sitral kullanımı önerilmez.

Sistral Krem Kullanıcı Yorumları

Kullanıcı Diyor Ki: Sistral Kremi doktorum yazmıştı. Cildimde döküntüler, kızarıklıklar oluşuyordu hatta şişme bile başladı. Bende tedirgin oldum ve doktora gittim. Bahar aylarında oluyormuş. Piknikte böceğin ısırmış olabileceğini söyledi ve bu kremi önerdi. Sistral kremi kullandıktan 2 gün sonra hiçbir şey kalmadı. Mucize gibi.

Kullanıcı Diyor Ki: Kaşıntı ve egzemalarım için doktorum yazmıştı. Kısa sürede problemlerim geçti. Ara ara yine oluşuyor hemen sistral sürüyorum tek seferde geçiyor.

Kullanıcı Diyor ki: Sistral kremini değil de ampülünü almıştım. Doktorum iğne vurulmam gerektiğini söyledi. İğneyi vurulduktan sonra rahat ettim.

Kullanıcı Diyor ki: Haziran ayında hatay arsuz a denize gitmiştim eşim ile. Birden denizdekiler çığlık atmaya ve kaçışmaya başladı meğer deniz anası görmüşler. Bende umursamadım ve yüzmeye devam ettim. Kısa süre sonra deniz anasını fark ettim. Ellerimin üzerinde ve parmaklarımda çizgi şeklinde kızarıklıklar oluştu. Kaşınmaya ve yanmaya başlayınca tedirgin olup doktora gittim. Doktor sistral önerdi. Kısa sürede bu yanıklardan kurtuldum.