Teramisin Merhem, Terramycin Fiyat

Terramycin yani halk ağzıyla söylenişi teramisin olan çok ünlü bir krem ile karşınızdayız. Yıllardır her evde bulunan, her türlü yaralanmalarda kullanılan, doktorların önerdiği teramisin merhemin her evde bulunması gerekiyor. Yaralanmalara sonucu ortaya çıkabilecek olan iltihaplara antibakteriyel özelliği sayesinde engel olan bu kremi deri rahatsızlıklarında kullanabilirsiniz. Bu krem hakkında bilmediğiniz ve çok şaşıracağınız bir durum daha var ki o da her türlü hayvan sever insanı ilgilendiren bir durum. Kedilerin gözlerinde sık sık meydana gelen iltihaplanmalar ve bunun ilerlemesi neticesinde göz kaybına kadar giden problemler için de kullanılıyor. Her hayvan severin çantasında bulunması şart olan terramycin merhem nedir? Teramisin deri merhemi ne işe yarar? Teramisin nasıl kullanılır gibi bir çok soruya cevap bulacağınız makaleyi dikkatlice inceleyin. Sizin, çocuğunuzun, sokaktaki bir hayvanın bile ihtiyaç duyacağı bu Teramisin Merhem hakkında daha ayrıntılı bilgi sahibi olun.

Teramisin Krem Nedir?

Etken madde olarak oksitetrasiklin hidroklorür ve polimiksin B bülfat içeren tüpler halinde eczanelerde satışa sunulan sarı renkte homojen yapıda bir merhemdir. Antibakteriyel özelliği ile bilinen ve ecza dolaplarında yerini alan teramisin merhem bakın ne işe yarıyor

Teramisin Ne İşe Yarar?

-Açık yaralarda yaranın iltihap kapmasını önlemek ve daha hızlı iyileşmesini sağlamak için kullanılır

-Deri rahatsızlıklarında ve döküntülerde kullanılır

-Uçuk veya dudak çatlaması ile meydana gelen yaraların lokal tedavisinde kullanılır.

-Dermatit tarzında döküntülerin tedavisinde ve soyulmaya bağlı olarak ortaya çıkan kızarıklığın tedavisinde kullanılır

-Kedilerde meydana gelen göz enfeksiyonlarının tedavi edilmesinde kullanılır

-Ufak çaplı yanıklarda kullanılır

Terramycin Göz Merhemi Kedi

Teramisin krem antibakteriyel özelliğe sahip olduğundan dolayı vücutta oluşan ufak çaplı iltihapların ve iltihaplı yaraların giderilmesinde kullanılıyor. Bizin vücudumuz için geçerli olan bu durum tabii hayvan dostlarımız için de geçerli. Yolda gördüğümüz ufak yarası olan kediler ve köpeklere de bu kremi uygulayabiliriz ve yarasının iltihap kapmadan sağlıklı bir şekilde iyileşmesini sağlayabiliriz. Bunun yanında kedilerde çok sık meydana gelen göz enfeksiyonları bu güzel dostlarımızı çok zorluyor ve ilerleyen dönemlerde gözün kaybına kadar gidebiliyor. Bunu engellemek için çantamızda her daim bulundurduğumuz teramisin merhemi gözün iltihaplanmış olan kedinin gözüne uygulayabilirsek hayvan dostumuzun gözünü kurtarmış oluruz.

Teramisin Kullanırken dikkat Edilmesi Gerekenler

Teramisin krem de tıpkı diğer ilaçlar gibi çok nadir de olsa bazı insanlarda allerji yapabilir. Kremin içeriğini iyi bilip bu maddelere karşı duyarlılığınız olup olmadığını öğrenirseniz eğer böyle bir durumla karşılaşmamış olursunuz. Aşırı hassasiyet gibi bir durum ile karşılaşmanız durumunda kremi kullanmayı bırakın ve doktorunuza danışın.

-Hamileliğin son aşamasındaysanız veya 8 yaşından küçük çocuğunuz için kullanıyorsanız bu merhemi çok dikkatli olmanızda fayda var. Kesinlikle doktor kontrolünde kullanmanız gereken bu kremi kullanmanız gerekenden fazla dozda kullanırsanız kas iskelet sistemini etkileyen, kaslarda ve kemiklerde gerilik, dişlerin renklerinde değişiklik gibi bir çok ciddi problem ile karşılaşabilirsiniz. Tetrasiklin içeren bu krem cilt üzerine az miktarda uygulandığı için böyle ihtimallerin olma olasılığının da nadir de olsa ortaya çıkabileceğini unutmayın.

-Ağır cilt enfeksiyonları geçiriyorsanız sadece bu krem işe yaramayacaktır,. Doktorunuzun önerdiği şekilde sistemik bir tedavi ile tedavi olmanız gerekir.

Hamileler Teramisin Kullanabilir Mi?

Teramisinin içeriğindeki tetrasiklin grubu antibiyotik bebeğin kas, iskelet ve diş gelişiminde çok olumsuz roller oynayabilir. Doktorunuzun izni olmadan bu kremi kullanmamanız gerekiyor. Doktorunuz yarar zarar oranına bakarak merhemin dozunu ve kullanım süresini azaltarak kullanmanıza onay verebilir.

Emzirenler Teramisin Kullanabilir Mi?

Tetrasiklinin anne sütüne geçip geçmediği konusunda herhangi bir bilgi bulunmuyor. Lokal uygulamalarda anne sütüne geçmediği ama sistemik uygulamalarda anne sütüne geçtiği söyleniyor. Doktor tavsiyesi dışında bu kremi emziren annelerin eczaneden kafalarına göre temin edip kullanmaları sakıncalı sonuçlar doğurabilir.

Teramisin Nasıl kullanılır?

Teramisin merhem uygulama şekli doktorunuzun veya eczacınızın önerdiği şekilde olmalıdır.

-Teramisin keremi güzelce temizlediğiniz yara bölgenize gazlı bez ile uygulayın

-Günde 2 veya 3 defa üzerinde krem bulunan gazlı bezi yara bölgenize sürün

-Yaranızın üzerini kapatmayın, hava ile temas edecek şekilde bırakın

-Yaranızın ve enfeksiyonun şiddetine göre tedavi süresi değişebilir. En az bir hafta kullanmanızda fayda var.

Teramisin Krem Fiyat

Terramycin kremin 2019 fiyatı 16 tl dir.

Teramisin Kullananlar

Teramisin Krem, Teramisin Deri Merhemi, teramisin göz kremi gibi bir çok farklı alanlarda kullanılan teramisin merhemin gerçek kullanıcı yorumlarını bir araya getirdik. Siz de bu kremi kullanmak istiyorsanız ve kullananların görüşlerini merak ediyorsanız kullanıcı yorumlarına göz gezdirmeden kullanmayın.

Kullanıcı Diyor Ki:

Kuaförüm kaşları çoğalttığını uzun süre kullandıktan sonra kaşlarımın dolacağını söyledi bende hemen eczaneden aldım bir ay boyunca kullandım. Kaş konusunda olumlu veya olumsuz bir yorum yapamam ama kedimin kollarımda bıraktığı çizik izlerine çok iyi geldiğini hızlıca iyileştirdiğini söyleyebilirim.

Kullanıcı Diyor Ki:

Burun ameliyatı olduktan sonra doktorum kullanmamı söylemişti. 2 aydır kullanıyorum ve daha hızlı iyileştiğini gördüm

Kullanıcı Diyor Ki:

Piercing yaptırmak için gittiğim dövmecide vardı teramisin kremden. Bende cildim delindikten sonra iltihaplanma oldu ve derim kızardı. Dövmecinin de önerisi ile eczaneden bu antibiyotikli teramisin merhemi aldım kullandım. Çok kısa sürede mevcut olan iltihabı ortadan kaldırdı bende rahat rahat piercing takmaya devam ettim.

Kullanıcı Diyor Ki:

İçerisinde bulunan tetrasiklin beni korkutsa da kullandığım ve çok memnun kaldığım bir krem. Her şey bir tarafa kediler için de yararını duyduğumdan beri yanımdan ayırmıyorum. Yolda gözü akan, gözünde sarı çapak bulunan her kediye uygulamaya çalışıyorum. Sonuçlarını göremeden kedi kaçsa da onlar için bir şeyler yapabiliyor olmak beni çok mutlu ediyor. Herkese tavsiye ediyorum.