Terbisil Krem Nedir Ne İçin Kullanılır?

Terbisil krem doktorlar tarafından sık yazılan bir mantar kremidir. Mantar enfeksiyonlarının önlenmesinde ve tedavisinde kullanılır. Orta yaş, yaşlı hatta genç bireylerin bile kullandığı terbisil krem hakkında merak ettiğiniz tüm soruya yanıt vereceğimiz makalemizi dikkatle inceleyin. Mantar enfeksiyonuna bağlı olarak tırnaklarda oluşan rahatsızlıkların, vücudun herhangi bir bölgesinde oluşan deriden kabarık lezyonların tedavisinde, isilik tedavisinde kullanılan ve daha bir çok şeye iyi gelen terbisil krem yorumlarına göz atın. Dermatoloji uzmanlarının, aile hekimi doktorlarının yazdığı, eczanelerden temin edeceğiniz bu kreme gelin birlikte göz atalım

Terbisil Krem Ne İçin Kullanılır?

Terbisin krem Mantar enfeksiyonları için kullanılır. Mantar enfeksiyonları anormal bir yapı ile vücutta kendini gösterir ve kişiyi oldukça rahatsız eder. Zaman zaman kaşınma, kızarıklık ve halka şeklinde olan yapısı ile mantar enfeksiyonu kendini belli eder. Terbisil krem mantar enfeksiyonlarını tedavi eder ve oluşmasını engeller.

• Terbisil krem ayaklarda oluşan atlet ayak mantar hastalığının tedavisinde kullanılır
  • Terbisil krem tırnaklardaki mantarların önlenmesi ve tırnak mantarı tedavisinde kullanılır
  • Terbisil krem vücutta boyun, sırt veya kollarda görülen kırmızı veya beyaz renkli ufak lezyonların yani isiliklerin tedavisinde kullanılır.
  • Uyluklarda ve bacak arasında, koltuk altında mantar enfeksiyonlarını önler, tedavi eder.
  • Kasık mantarına iyi gelir.
  • Vücudun herhangi bir bölgesinde mantar enfeksiyonuna bağlı meydana gelen daire şeklindeki kızarık lezyonların tedavisinde kullanılır.
  • Saç derisinin mantar enfeksiyonu olan saçkıran tedavisinde kullanılır.
Terbisil Krem Ne İçin Kullanılır?

Terbisil Krem Etken Maddesi

Terbisil krem etken maddesi Terbinafin Hidroklorür . Her 1 gramda 10 mg terbinafin hidroklorür bulunur.

Terbisil Krem Kullanırken Dikkat Edilmesi Gerekenler

• Terbisil kremi kafanıza göre kullanmayın veya bir arkadaşınızda görüp kullanmayın. Gerçekten teşhis edilmiş bir mantar enfeksiyonunuz var ise o şekilde terbisil krem kullanabilirsiniz. Terbisil kremi kullanırken gözlerinizden uzak tutun
  • Terbisil kremi kullandıktan sonra ilgili bölgeyi 4 saat kadar sudan uzak tutun.
  • Terbisil kremi hamileler, emziren anneler ve 16 yaşından küçük çocuklar kullanamaz. Bunun için doktorunuza danışın.
  • Terbisil kremi yüzünüze uygulamayın. Hassas bölgelere uygulamayın
  • Terbisil kremin içerisinde alkol bulunduğundan sürdüğünüz bölgede yanma ve kızarıklık görebilirsiniz. Şiddetli bir durum olursa mutlaka ilacı kesin ve doktorunuza danışın
  • Terbisil kremi çok sürmek veya sık sık sürmek sizin yararınıza olmaz. Doktorunuzun önerdiği şekilde terbisil kremi kullanın.
  • Terbisil kremi doktorunuzun önerdiği sürede kullanın. Uzun süre kullanımı uygun değildir.
  • Manta enfeksiyonunuz var ise ortak havlu veya ortak kıyafet kullanmayın. Pamuklu giysiler tercih edin ve ilgili bölgenin hava almasını sağlayın.

Terbisil Krem Nasıl Kullanılır?

Terbisik krem ilgili bölgeye sürerek uygulanır. Öncelikle terbisil kremi uygulayacağınız alanın temiz ve kuru olması gerekir. Terbisil kremi nohut büyüklüğünde alın ve parmağınızda yavaşça sürmeye başlayın. İlgili bölgenin üzerini kapatmayın ve 4 saat kadar su ile temas ettirmeyin.

Terbisil krem kullanımı vakadan vakaya göre değişiyor. Bazı durumlarda doktor bir haftalık günde bir defa kullanımı önerirken başka vakalarda doktorlar daha uzun süre ve daha sık uygulama öneriyorlar. Kişiden kişiye ve mantarın boyutuna göre değişen uygulamada size en uygun tedavi şeklini öğrenmek için mutlaka doktorunuza danışın.

Terbisil Krem Fiyat 2020

Terbisil Krem Muadili

1. Erbinol Krem
  2. Corbinal Krem
  3. Mycocur Krem
  4. Myconaf Krem

Terbisil Krem Yan Etkileri

Terbisil kremin de diğer tüm ilaçlar gibi yan etkileri bulunur. En büyük yan etki ise bu kreme karşı allerjiniz olması durumunda çıkar. Kreme karşı allerjiniz olursa ve vücut sağlığınızı etkileyecek kadar ileri boyutlarda problemler yaşarsanız eğer kremi kullanmayın ve en yakın sağlık kuruluşuna gidin.

Terbisil krem kullanım alanında kızarıklık yapabilir

Terbisil krem kullanımı sonrasında deride kaşıntı olabilir

Terbisil krem kullanım alanında döküntü ve hassasiyet olabilir.

Terbisil kremin içerisinde alkol bulunduğundan sürdüğünüz bölge hassas ise bu tip ufak reaksiyonlar ile karşılaşabilirsiniz. Yan etkilerinden korunmak için doktorunuzun önerdiği şekillerde kullanın ve önerilen süreyi aşmayın. Doğru kullanım şekli size daha erken iyileşme sağlayacaktır.

Terbisil Krem Fiyat 2020

Terbisil krem fiyatı 17 tl dir. Bu kremi eczanelerden temin edebilirsiniz.

Terbisil Krem Hakkında Merak Edilen Sorular

Terbisil krem kullananlar veya kullanmayı düşünenlerin akıllarında bir çok soru işareti var. İşte o sorular ve yanıtları;

Terbisil Krem Tırnak Mantarında Kullanılır mı?

Terbisil krem genellikle tırnak mantarı için doktorlar tarafından sık sık reçete ediliyor. Tırnak mantarınız var ise doktorunuza danışarak bu kremi kullanabilirsiniz.

Terbisil Krem Vajinaya Sürülür Mü?

Terbisil krem uyluk bölgesindeki mantarların tedavisi için kullanılıyor ama vajinaya sürmemeniz gerekiyor. Daha detaylı bilgi almak için doktorunuza mutlaka danışın.

Terbisil Kremi Hamileler Kullanabilir mi?

Terbisil kremi hamileler ve 16 yaşından küçük çocuklar kullanamaz. Kullanmak isterseniz doktorunuza danışabilirsiniz.

Terbisil Krem Yüze Sürülür Mü?

Terbisil kremi yüzünüz için kullanmayın.

Terbisil Krem Nasıl Kullanılmalı

Terbisil krem kullanımı hastalığınızın boyutlarına göre değişiyor. Doktorunuza danışarak sizin için en doğru kullanım önerisini alabilirsiniz.

Terbisil Krem Kullananlar

Kullanıcı Diyor Ki: Terbisil kremi babamın tırnağı ve ayaklarındaki mantarlar için aile hekimimiz yazmıştı. Babam bir hafta kullandı ve çok kısa sürede iyileşme oldu. Sık sık kaşınan ayaklarından çok müzadipti ve bu krem sayesinde mantar enfeksiyonunun neden olduğu bu kaşıntıdan kurtuldu.

Kullanıcı Diyor Ki: Yaklaşık olarak 2-3 yıldır tam karnımın üzerine denk gelen bölgede dairesel şekilde kızarıklık var. Ne olduğunu anlamadığım bu kızarıklık hiç rahatsız etmediği için doktora gitme ihtiyacı duymamıştım ta ki bunun büyüdüğünü fark edene kadar. Kızarıklık her büyüdüğünde tüm vücudumu kaplayacakmış gibi bir düşünce sarı beni ve doktora gittim sonunda. Doktor terbisil krem verdi ve mantar enfeksiyonu olduğunu söyledi. Kremi kullandıktan 3 gün sonra bile kızarıklık tamamen yok olmuştu. İnanılmaz bir krem.

Kullanıcı Diyor Ki: Ellerimin üzerindeki kızarık, kaşınan ve yanan lekeler için kullanmıştım. Bulaşık yıkamak bir kenara dursun elimi bile yıkayamıyordum. Terbisil krem ve sprey kullanmamı önerdi eczacım. Kullandıktan çok kısa bir süre sonra kurtulduk çok şükür.

Kullanıcı Diyor Ki: Hap, sprey ve krem şeklinde olan terbisil gerçekten çok işe yarıyor. Sık sık mantar enfeksiyonu olan uyluk bölgem için kullanıyordum bende.