Trosyd Krem

Trosyd Krem Nedir

Mantarların büyümesini önleyen Trosyd Krem, aktif bileşen olarak tioconazele içermektedir. Trosyd Krem nedir? Etken maddesi nedir? Faydaları nelerdir? Trosyd Krem bebeklere kullanımı, Trosyd Krem nedir? Trosyd Krem fiyatı 2021 ve krem hakkında daha birçok bilgiyi yazımızda bulabilirsiniz.

Trosyd Krem Nedir?

Ayak mantarı, tırnak enfeksiyonları, pişik ve vajinal mantar enfeksiyonlarının tedavisinde kullanılan Trosyd Krem, daha birçok hastalığın tedavisinde de kullanılmaktadır. Trosyd Kremin etken maddesi tiokonazol’dür. Aktif bileşeni tioconazole, mantarların büyümesini önlemektedir. Trosyd Krem içerisinde bulunan yardımcı maddeler ise; 2-oktil-dodekanol, polisorbat 60, sorbitan monostearat, setostearil alkol, benzil alkol, setil ester wax ve saf sudur.

Trosyd Krem, 20 gramlık alüminyum tüplerde ve sadece eczanelerde satılan bir ilaçtır. Mutlaka uzman bir doktor tarafından reçete edilmesi gereken Trosyd Krem, cilt üzerinde oluşan enfeksiyonların tedavisinde, pişiklerin ve sivilcelerin tedavisinde de kullanılmaktadır.

Trosyd Krem kullanımı öncesi bilinmesi gerekenler;

• Trosyd Krem içeriğinde bulunan etken ya da yardımcı maddelerin herhangi birine daha önce bir alerjik reaksiyon geliştirdiyseniz bu kremi kesinlikle kullanmamız gerekmektedir.
  • Hayvanlara, gıdalara, boyalara vb şeylere alerjiniz varsa mutlaka Trosyd Krem kullanımı öncesi doktorunuza söylemeniz gerekmektedir.
  • Trosyd Krem, yetişkinlerde de çocuklarda da aynı şekilde kullanılmaktadır ve farklı bir yan etki beklenmemektedir.
  • Trosyd Krem doktorunuzun ve eczacınızın belirttiği şekilde kullanılmalıdır ya da prospektüse uygun kullanılmalıdır.
  • Trosyd Kremin dozajının ayarlanması tamamen hastalığınıza şiddetine ve seyrine bağlıdır.
  • Trosyd Krem kullanımı esnasında başka ilaçlar kullanmanız uygun olmayabilir. Bu nedenle Trosyd Krem kullanırken kullandığınız ilaçları ve geçmiş hastalık öykünüzü doktorunuza ya da eczacınıza söylemeniz gerekmektedir.
  • Trosyd Krem, bazı yiyecek ve içeceklerle etkileşime girmektedir. Örneğin, alkol veya tütün gibi maddelerle bu ilacın kullanılması bazı etkileşimlere neden olabilmektedir. Bu nedenle Trosyd Krem kullanımı esnasında alkol alıp alamayacağınızı doktorunuza ya da eczacınıza sormanız gerekmektedir.
  • Trosyd Kremin hamilelik dönemi ya da emzirme döneminde kullanımı ile ilgili kararı uzman bir hekimin vermesi gerekmektedir.
  • Trosyd Krem kullanımını unutursanız kesinlikle hatırladığınızda çift doz uygulamayın. Bu doz aşımına girmektedir ve kremin yan etkileri devreye girmektedir.
  • Trosyd Krem uygulamaya başladığınız ilk günlerde çok hafif düzeyde geçici kızarıklıkların görülmesi normaldir. Bu nedenlerle Trosyd Krem kullanımını kesinlikle bırakmayınız.
  • Trosyd Krem çocuklarda, yaşlılarda, karaciğer ve böbrek yetmezliği olan hastalarda özeli bir kullanım şekli bulunmamaktadır.
  • Trosyd Krem kullanımı esnasında etkilerinin çok güçlü ya da çok zayıf olduğunu hissederseniz bu durumu mutlaka hekiminizle konuşmanız gerekmektedir.
  • Trosyd Krem kullanımı bittikten sonra herhangi bir yan etki gösterme olasılığı yoktur.
  • Trosyd Kremin hamilelik ya da emzirme döneminde kullanımı ile alakalı yeterli bilgi bulunmamaktadır. Bu nedenle uzman doktorun faydalarını ve zararlarını iyi tartması ve Trosyd Krem kullanımına öyle karar vermesi gerekmektedir.
  • Trosyd Krem 30 derecenin altındaki oda sıcaklığında muhafaza edilmelidir.
  • Trosyd Krem çocukların ulaşamayacağı yerlerde saklanmalıdır.
  • Trosyd Kremin raf ömrü 36 aydır.
  • Son kullanma tarihi geçen ya da ambalajında herhangi bir bozukluk bulunan Trosyd Krem kullanımı kesinlikle yapılmamalı ve ‘’Tıbbi Atıklar Kontrolü Yönetmeli’’ ne uygun şekilde ilacın derhal imhası yapılmalıdır.

Trosyd Krem kullanımı;

• Trosyd Krem kullanmadan önce mutlaka ellerinizin temiz olması gerekmektedir.
  • Trosyd Krem uygulanacak bölgenin temiz ve kuru olmasına çok dikkat edilmelidir.
  • Hastalıklı bölgeye ince bir tabaka halinde Trosyd Krem sürülür ve hafif hareketlere kremin cilt tarafından emilmesi sağlanır.
  • Trosyd Krem uygulanan bölgeye başka bir krem sürmemek ya da suyla temas ettirmemek gerekmektedir. Trosyd Krem sürülen bölgenin üstünün kapatılmaması gerekmektedir.
  • Trosyd Kremin çok fazla uygulanması boncuklanma gibi bir durumla karşılaşmanıza neden olabilmektedir. Bu nedenle Trosyd Kremi az miktarda süremeye özen göstermeniz gerekmektedir. Fazla sürülen Trosyd Krem tedavinizi hızlandırmayacak aksine yan etkilerin oluşmasına sebebiyet verecektir.
  • Mantar enfeksiyonları çok yavaş tedavi edildiğinden sabırla Trosyd Krem kullanımına devam edilmelidir.
  • Trosyd Krem uygulaması biter bitmez ellerinizi ağız, burun ve gözünüze ellemeden yıkamanız gerekmektedir. Eğer yanlışlıkla bu bölgelere Trosyd Krem değerse, derhal bol su ile yıkanmalı ve kremin tamamen arındırıldığından emin olunmalıdır.
  • Trosyd Krem doktorunuz aksi bir durum söylemediyse, günde iki kere sabah ve akşam olacak şekilde uygulanmalıdır.
  • Trosyd Krem kullanımı bittikten sonra kremin ağzı sıkıca kapatılmalı ve eller bol su ve savun ile yıkanmalıdır.

Trosyd Krem Ne İşe Yarar?

• Özellikle mantar tedavisi denilince akla gelen ilk krem olan Trosyd Krem, deride oluşan mantar lezyonlarının tedavisinde kullanılmaktadır.
  • Cilt üzerinde meydana gelen enfeksiyonların giderilmesinde kullanılmaktadır.
  • Pişiklerin tedavisinde çok fazla kullanılan bir ilaçtır. Çocuk bezi pişikleri ya da vücudun çeşitli yerlerinde oluşan pişiklerin tedavisinde Trosyd Krem kullanılmaktadır.
  • Maya ve küf mantarlarının neden olduğu enfeksiyonların tedavisinde de kullanılmaktadır.
  • Özellikle ayak mantarlarını tedavi etmek için kullanılan bu ilaç, vajinal mantarların enfeksiyonunda da kullanılmaktadır.
  • Tırnak enfeksiyonlarının kontrol alınmasında ve iyileştirilmesinde de kullanılmaktadır.

Trosyd Krem Fiyatı Nedir?

Özellikle mantar enfeksiyonlarının tedavisinde kullanılan ve oldukça etkili bir ilaç olan Trosyd Krem, eczanelerden reçeteli ya da reçetesiz olarak satın alınabilmektedir. Trosyd Krem fiyatı, reçetesiz alındığında 18.87 TL’dir. Eğer Trosyd Kremi doktorunuza reçete ettirirseniz ücret ödemenize gerek yoktur. Trosyd Krem ücreti SGK tarafından karşılanmaktadır.

Trosyd Krem Muadili

Trosyd Krem ile içeriğinde bulunan maddeler aynı olan ilaçlar;

• Dermo-Rest Krem,
  • Dermo-Trosyd Solüsyon,
  • Dermo-Rest Tırnak Solüsyonu,
  • Gyno-Trosyd Vajinal Merhem,
  • Tioderma Krem,
  • Tiocan Krem,
  • Tioderma Pudra,
  • Tioderma Losyon,
  • Tiogyn Vajinal Ovül

Trosyd Krem Basura İyi Gelir mi?

Trosyd Krem, basur tedavisinde kullanılmamaktadır. Basur tedavisi için kullanacağınız ilaçları öğrenmek için uzman bir hekime danışmanız gerekmektedir.

Trosyd Krem Vajinada Kullanımı

Trosyd Krem, vajinada oluşan mantarların tedavisinde çok sık kullanılan bir kremdir ve çok başarılı sonuçlar vermektedir.

Trosyd Krem Kulağa Sürülür mü?

Trosyd Krem kulak içine kesinlikle sürülmemektedir.

Trosyd Krem Yan Etkileri

Trosyd Krem kullanımı esnasında görülen yaygın olmayan yan etkileri;

• Döküntü
  • Dermatit’tir.

Trosyd Krem kullanımı esnasında görülen yaygın yan etkisi periferal ödemdir.

Trosyd Krem kullanımı esnasında görülme sıklığı bilinmeyen yan etkiler;

• Tırnak bozuklukları (renk değişikliği ya da ağrı)
  • Bülloz erupsiyon,
  • Kontakt dermatit,
  • Kaşıntı,
  • Deride pullanma,
  • Deride irritasyon,
  • Ürtiker,
  • Yanma,
  • Deride oluşan kızarma,
  • Cilt kuruluğu gibi belirtilerin görülmesi durumunda derhal Trosyd Krem kullanımı sonlandırılmalı ve en yakın sağlık kuruluşundan tıbbi destek alınmalıdır.

Trosyd Krem Kullananlar

‘’Oğlum pişik olduğunda tam 3 ay uğraştık ama çaresini bulamadık. Trosyd Krem ile tanıştıktan sonra sadece 2 kullanımda oğlumu rahatlattı ve rahat uyumasını sağladı. Özellikle bebeği olan ailelerin evinde bulunması gereken bir kremdir.’’