Perebron Öksürük Şurubu Fiyat 2022 Prebron Kullanımı

Oksalamin fosfat etken maddesi ile öksürük giderici bir ilaçtır. Bu etken madde boğazdaki ağrıyı, tahrişi ve iltihabı azaltır. Boğazda biriken balgamın yumuşaması ve öksürük ile atılmasını sağlar. Çok amaçlı ve bu öksürük şurubu ile hem öksürükten hem iltihaptan, hem boğaz ağrısından aynı zamanda aşırı derecede rahatsız edici olan balgamdan kurtulabilirsiniz. Solunum yolları rahatsızlıklarında kullanılan bu ilaç ile soğuk algınlığı belirtilerinin ortadan kaldırabilirsiniz. Şurup formunda olan perebronu tablet kullanmakta sıkıntı yaşayan, boğaz tıkanıklığı ile ilaç içemeyen bireyler rahatlıkla kullanabilir.

Perebron Şurup Ne İşe Yarar

• Soğuk algınlığı semptomlarının giderilmesinde kullanılan bir ilaçtır.
  • Soğuk algınlığı nedeni ile oluşan boğazdaki balgamı yumuşatır ve sökülüp boğazdan atılmasını sağlar
  • Perebron şurup boğazdaki iltihabı, yangı halini alır.
  • Soğuk algınlığı ile oluşan boğazdaki kuruluk, kaşıntıyı ortadan kaldırarak halk arasında gıcık diye tabir edilen kuru öksürüğü de keser.

Perebron Şurup Nasıl Kullanılır

Perebron şurup da tıpkı diğer ilaçlar gibi doktorunuzun önerdiği şekilde kullanılır. Doktorunuza veya eczacınıza danışarak ilacın nasıl kullanılması gerektiğini öğrenebilirsiniz. Her bireyin hastalığının seviyesi farklı olduğu için ileri seviyelerde doz arttırımı yapılabilir veya yaş küçük ise doz kısıtlamasına gidilebilir. Doktorunuzun herhangi bir önerisi olmadıysa eğer genel olarak kullanım şekli şu şekildedir;

6 yaşından büyük olan çocuklarda günde en fazla 4 defa bir ölçek kullanılıyor. Günü 4 e bölüm 6 veya 8 saat aralıklar ile bir ölçek kullanabilirsiniz.

Erişkin bireylerde ise günlük aynı şekilde kullanım uygundur yani günde 3 veya 4 defa kullanılır. Her kullanımda 2 veya 3 ölçek içilmesi uygundur.

Perebron şurup içerken çok aç veya çok tok olmamaya özen gösteriniz.

İlacı kutudan çıkan ölçü kaşığı ile kullanınız

Perebron şurup kullanırken sadece su için, harici kola veya meyvesuyu gibi ürünler ile şurubu tüketmeyiniz.

Perebron Şurup Kullanırken Dikkat Edilmesi Gerekenler

Perebron şurup kullanırken mide ve bağüırsaklarda rahatsızlıklar yaşayabilirsiniz. Bunu önlemek amaçlı olarak çok aç iken bu ilacı içmemeniz gerekir.

Perebron şurubu 6 yaşın altındaki çocuklara vermemeniz gerekir.

Hamile kadınlar ve emziren annelerin ilacı kullanmadan önce doktora danışması gerekir.

Perebron Şurup Bebeklerde Kullanımı

Perebron şurubu doktorunuz önermediği sürece bebeklerinizde kullanmayınız.

Perebron Öksürük Şurubu Fiyatı

Perebron şurubu eczanelerden 18 tl civarı bir ücret ile satın alabilirsiniz.

Perebron Şurup Günde Kaç Defa Kullanılır?

Perebron şruubun ölçeğini ve kullanım dozunu sağlık durumunuza göre doktorunuz belirler. Genellikle günde 3 veya 4 kez kullanımı uygundur.

Perebron Şurup Yan Etkileri

Perebron şurubun yan etkileri genellikle hafiftir. özellikle çocuklar fazla kullanım sonrası tad bozukluğu hissizlik meydana gelebilir. Bunun yanında mide bulantısı mide yanması gibi semptomlar da görülebilecek hafif yan etkileri arasındadır.

Kurdeşen, vücutta oluşan lekeler kaşınmalar ileri yan etkileri arasındadır çok seyrek görülür. Böyle bir yan etkiş ile karşılaşırsanız eğer doktorunuz ile görüşüp ilacı kesmeniz gerekir

Pereberon şurubun ağır yan etkileri arasında ilaç allerjisi vardır. Bu sadece perebron şuruba özel değil bir çok ilaç için geçerlidir. içerisindeki etken maddeye karşı allerjiniz var ise nefes darlığı, hırıltılı solunum, dilde ve dudakta şişme gibi problemler yaşarsanız eğer bu durumda en yakın sağlık kuruluşuna gitmeniz gerekir.

Perebron Şurup Kullananlar

Kullanıcı Diyor Ki: Yurt dışında çok bulunmayan bir ilaçtır. ağır öksürük krizlerinden kurtulmak için daha çok öksürtüyor ve bir anda kesiyor. oldukça etkilidir.

Kullanıcı Diyor Ki: Çocukluktan beri kullandığım ilaçtır. Bu ilaç o kadar etkili mi bilmiyorum ama başka ilaçların yanında bana en iyi gelen ilaç perebrondur. uzun zamandır çocukluğumdan beri kullandığım ilaç olduğu için de olabilir.