DAFLON NEDİR

İlacın içinde bulunan tesirli olan maddeleri Diosmin, Hesperidin’dir. Daflon ilaç toplardamarları güçlendirir damar yüzeyini onarır ve damar çeperlerini koruyan bir maddedir. Damarda meydana gelen hasarlarda, ağrı, şişlik, ödem, kramp ağrılarında aynı zamanda basur tedavisinde kullanılmaktadır. Vücutta oluşan şişkinlikler, hemoroit tedavisinde doktorların ve hastaların vazgeçilmez ilacıdır.

DAFLON NE İŞE YARAR?

• Toplardamarda oluşan ağrılar ve şişkinlik hissi,
  • Bacaklarda oluşan ödem,
  • Bazen vücutta oluşan ağrılar,
  • Vücutta gelişen, özellikle gece çıkan kramplar,
  • Etkisi mide, hemoroid ve basur üzerinde etkisi fazladır.
  • Toplardamar hastalıklarında kullanılır.

DAFLON YAN ETKİLERİ

Karında ağrı, nefes almada güçlük ve nefes darlığı, çeşitli vücutta alerjiler ve kırmızılık, dudaklarda çatlama, yüzde kızarıklık, yüzde, dudaklarda boğazda şişlik yaşanması gibi durumlarla karşılaşılabilir bu durumda acil olarak doktora gidilmelidir.

Halsizlik, mide rahatsızlığı gibi durumlar yaşanabilir.

Daflon İlaç Etken Maddeleri

– Diosmin,

– Hesperidin

DAFLON FİLM TABLET HAKKINDA BİLİNMESİ ve dikkat edilmesi gereken hususlar:

• İlacın etken maddesi Diosmin ve Hesperidin’dir bu maddelere karşı alerjiniz bulunuyor ise ilacı kullanmamanız tavsiye edilir.
  • Toplardamarda oluşan ağrılar ve şişkinlik hissi, bacaklarda oluşan ödem, bazen vücutta oluşan ağrılar, vücutta gelişen, özellikle gece çıkan kramplar, hemoroid ve basur, toplardamar (venöz) hastalıklarında kullanılır.
  • İlacı basur ve hemoroid için kullanıyor iseniz ilacın faydasını daha iyi hissede bilmeniz ve etkisini görmeniz için meyve, sebze vb gibi posalı ve lifli yiyecekler tüketmeniz ve günlük su tüketiminizi tam olarak almanız gerekmektedir.
  • Hemoroid yada basur için tüketimde uzun süreli kullanılmamalı ve ilacın bitiminde, yeterli dozaj alındıktan sonra iyileşme olmaz ise doktora başvurulmalıdır.
  • Venöz kaynaklı rahatsızlıklarınız için kullanıyor iseniz, hayatınızı sağlıklı ve normal hali ile devam ettirebilmek için güneşe ve sıcağa maruz kalmamaya, uzun süre ayakta kalmamaya ve kilo alımlarınıza dikkat etmeniz gerekmektedir. İlacın kullanım sırasında günlük beslenmeniz ve yaşantı biçiminizi düzenlemelisiniz kendinizi çok fazla yoracak aktivitelerden kaçının.
  • Hamilelik döneminde doktora danışılmadan kullanılmamalıdır. Emzirme sürecinde iseniz sütünüze geçme ihtimali bulunmaktadır bu durum bebeğinize zarar verebilir.
  • Çocuklarda ve bebeklerde, yaşlılarda, hamilelik dışında özel kullanımlar hakkında bilgiler belirtilmedi.
  • İlacı normal dozajının üstünde kullanmanız durumda doktorunuza yada eczanenize derhal başvurunuz.
  • İlacın dozajını unutmanız durumunda bir sonraki öğünde çift dozaj kullanmayınız.

DAFLON KULLANIM yöntemi:

Muayene sırasında doktorunuz ilacınızı reçete ederken nasıl kullanmanızı istedi ise o şekilde kullanmanız gerekmektedir. İlaç tedavisi sırasında mutlaka doktorunuzun size söylediklerine dikkat etmeniz gerekmektedir. İlacı yanlış kullanmanız hem tedavi sürecinizi hem de hastalığınızı olumsuz etkilemektedir. İlaç tok karnına ve tam bir bardak dolusu su ile tüketilmelidir. Venöz yetersizliğinde olan kişiler günde iki adet, biri sabah diğeri akşam kullanılabilir. Basur ve hemeroid krizinde ilk 4 gün 6 adet içilirken son 3 gün 4 adet içilir.

DAFLON’A EŞDEĞER İLAÇLAR NELERDİR?

CANDEXIL 8 MG İLAÇ

ONEPTUS 24/26, 49/51, 97/103 MG İLAÇ

CANDEXIL 8 MG İLAÇ

Nedir, niçin kullanılır?

• Tansiyon ve yüksek tansiyon hastalarının tedavisinde kullanılır. Etken maddeleri; kandesartan sileksetil, hidrolorotiyazid’dir. Kan basıncının düşürülmesinde kullanılır.
  • Kanın damarları, yükseltmesi ve gevşetmesi halinde kan basıncının azaltılması için kullanılmaktadır.
  • İdrar söktürücü özelliği bulunmaktadır. Kan basıncının azalmasında önemli bir ilaçtır.

ONEPTUS 24/26, 49/51, 97/103 MG İLAÇ

Nedir, niçin kullanılır?

• Kalbin yeteri kadar kan pompalamadığı durumlarda, ortaya çıkabilecek olan kalp yetmezliği, yorgunluk, nefes darlığı, kalbin normal ritminden farklı çalışması gibi durumlarda kullanılmaktadır.
  • İlaçta Ivabradine etkisi bulunmaktadır. İlaç bu etkisini vücudun kan basıncını düzenleyerek, kalp ritmini dengelemektedir.

DAFLON 2021 ÜCRETLERİ;

Reçete ile devlet tarafından ücreti karşılanmaktadır. Piyasada ila. 36.60 kuruşa satılmaktadır.

DAFLON SAKLAMA KOSULLARI;

Isı ve güneş görmeyen yerlerde, 30 derecenin altındaki sıcaklıkta saklaya bilirsiniz. Ayrıca çocukların erişemeyeceği yerlerde saklamanız tavsiye edilir.

İlacın paket üzerinde bulunan son kullanma tarihinin geçmesi durumunda ilacı kullanmayınız. Fransa lisanslı bir ilaçtır. Abdi İbrahim İlaç Sanayii İstanbul’ da üretiliyor.

DAFLON BASUR TEDAVİSİ;

Basur ve hemoroid tedavisinde kullanılan etkili bir ilaçtır. Ağrı ve şişkinliği gideren, pudra renkli 60 tabletten oluşur. Basur krizlerinde kullanılır. Kısada sürede bu ilaçla geçmesi hedeflenir geçmediği durumda hemen doktora başvurulmalıdır.

DAFLON VE ZAYIFLAMA;

İlaç vücutta bulunan özellikle kalp hastalıklarına bağlı gelişen ödem problemini önleyerek vücuttan su atılımını destekler. Sıvı kaybı ile beraber vücut ağırlığında düşüşler olsa da kaybedilen kilo yağ dokusundan olmaz. Ancak tartıda belirli miktar kayıt gözlemlenir. Vücudumuzda biriken fazla su bu ilaç kullanımı ile vücuttan atılmış olur. Vücut ağırlığını yağ dokusu, kas dokusu, kemik dokusu ve vücudumuzda bulunan sıvı oranı oluşturur. Daflon ilaç ise vücuttan ağırlık olarak sadece sıvı kaybı yaşamanızı ve vücudunuzda bulunan ödemlerin atılmasına yardımcı olur. Sağlıklı bir zayıflama durumunda vücuttan ağırlıklı olarak bedeninizde yağ dokusu kaybı yaşanması gerekir.

GEBELİK DÖNEMİNDE DAFLON KULLANIMI İLE İLGİLİ MERAK EDİLENLER;

İlacı doktor önerisi ile kullanıyorsanız herhangi bir sıkıntısı bulunmayacaktır. Ama ilacı kullanım sırasında hamile olduğunuzu öğrenirseniz, doktorunuza bu durumu iletmelisiniz. Ayrıca hamilelik sürecinde her kullanılan ilaç zarar verecek diye bir durum yoktur. Hamilelik sürecinde yapılan zeka testi ve ultrason bazen gerçek durumu tam olarak göstermeye bilir. Gebelik durumu olduğunu hissediyorsanız kesinlikle ilaç kullanmayınız. Eğer emzirme döneminde iseniz ilacı doktor tavsiyesi hariç kesinlikle kullanmayınız sütünüze karışması durumunda bebeğinize zarar verebilir. İlacı zamanında ve dozajında kullanmanız sizin için daha faydalı ve tam bir tedavi olacaktır.

DAFLON İLAÇ KULLANAN KİŞİLERİN YORUMLARI

• Hemoroid sorunum nedeniyle günde 6 adet kullandım. Faydalı bir ilaç almaya değer. Yan etkisini görmüş olabilirim anlamadım. Kaşıntı yaşadım. İlacın yanında mide koruyucu verdiler. Bu yaşta günde bir deste ilaç kullanıyorum aldığım sonuç bu.
  • Yaşadığım basur sorunu sebebi ile yanında bir krem ile verildi, ilacı kullanmaya başladım. Eskiden tuvaletim gelince ağrıdan duramıyordum şimdi biraz daha iyim.
  • Basur tedavisinde kullanılır. Kesin çözüm değildir. Piyasada bu kadar pahalı satılma sebebini anlamıyorum.
  • Veröz problemim vardı, ayrıca bacaklarımda şişlikler yaşanıyordu, doktor tavsiyesi ile aldım bacağımda oluşan su toplamalarına iyi geldi.
  • Bende kullanmaya başladım ama her defasında farklı bir yan etki ile karşılaşıyorum. İlk etapta duygusal patlamalar yaşadım. Nefes darlığı, nabzım normalden çok fazla atmaya başladı, şimdi ise alerjik reaksiyon yaşıyorum. Bunları tek yaşayan ben miyim?
  • Doktorum varislerim için yazdı ama ilacın bitkisel olduğunu söyledi baktığım kadarı ile bitkisel değil. Kafam iyice karıştı.
  • Doktor yazdı, bir paket 60 adet! 3 öğün 1 tablet kullanın diye toplamda da 3 gün kullanacağım geriye 51 adet kalıyor ne yapmalıyım! Bu şekilde ilaç mı üretilir tamamen israf, ihtiyacı olan birine karşılıksız verebilirim. Bu şekilde neden ilaç üretiyorlar. Ülkemize, dünyaya kocaman bir israf.