Dideral Hap Dideral Fiyat 2019

Dideral Hap kalp rahatsızlıklarında çok kullanılan, doktorlar tarafından özellikle yaşlı hastalara çok sık reçete edilen dideral hap hakkında bilmek istediklerinizden bahsedeceğiz. Psikyatristler ve kvs uzmanları tarafından çok yazılan bu ilaç kalbinize, kalbinize giden damarlarınıza etki ediyor. Kalp atım sayınızı değiştiriyor. Kalp krizini önlemek ve aritmiyi tedavi etmek amacıyla kullanılan dideral hap nedir? Dideral hap ne için kullanılır? Dideral ne işe yarar? Dideral zayıflatır mı, Dideral fiyatı 2019 gibi bir çok konuya değindiğimiz yazımızı dikkatlice okuyun. Siz veya sizin çevrenizde bu ilacı kullanan birileri var ise kullanılan ilacın ne işe yaradığını bilmek tedaviniz için yapacağınız en büyük katkıdır.

Dideral 40 mg Nedir?

Etken maddesi propronolol HCL 40 mg olan, bunun yanında mannitol, aljinik asit, magnezyum streat, stearik asit gibi bir çok yardımcı maddeleri içeren dideral ilaç oral yoldan alınıyor. 50 adet hap içeren tabletler halinde eczanelerde satılan bu ilaç doktor kontrolünde kullanılan ilaçların başında geliyor. Beta blokörler ilaç grubunda bulunan dideral hap kalp ve damarlara etki edecek olan kimyasalların salınımını azaltır veya durdurur. Bu sayede kalbinizin yorulmasını engellemiş olur, kalp atım sayınız azaltılmış olur. Kalbin çok yorulmasını bağlı olarak ortaya çıkan rahatsızlıkların da haliyle giderilmesi için kullanılır.

Dideral Ne İşe Yarar

-Böbrek bozukluğuna bağlı yüksek tansiyon veya herhangi bir nedeni olmadan ortaya çıkan yüksek tansiyonun kontrol edilmesinde kullanılır

-Kalp damarlarının daralması veya tıkanması sonucu ortaya çıkabilen anjina pektorisin tedavisinde

-Kalp krizi geçiren hastaların uzun süreli koruma tedavisinde

-Kalp atım bozukluğunun tedavisinde

-Migrenden korunmak için

-Titreme yani tremor tedavisinde

-Heyecan ve kaygı durumlarında meydana gelebilecek olan kalp rahatsızlıklarının önlenmesinde

-Kalp kasının kalınlaşmasına bağlı olarak ortaya çıkabilecek olan hastalıkların tedavisinde

-Adrenalin ve noradrenalinnin fazla salgılanması sonucunda ortaya çıkabilecek olan hastalıkların tedavisinde kullanılır.

Dideral Yan Etkileri

Dideral veya içerisindeki yardımcı maddelere kaşı aşırı duyarlılığınız var ise ilacı kullanmaktan kaçının, aksi halde aşırı duyarlılık reaksiyonları meydana gelebilir, ciddi allerjik reaksiyonlar ile karşılaşabilirsiniz.

-Ellerde ayaklarda şişme, nefes almakta güçlük, ciltte meydana gelen yaygın kızarıklık ve kızarıklığa ek olarak iltihaplanma, kalp atım sayısının aşırı düşmesi, deride içi sıvı dolu olan kabarcıkların oluşması gibi ciddi rahatsızlıklar ile karşılaşmanız durumunda ilacın kullanımını bırakmanız gerekir. Acil olarak en yakın sağlık kuruluşuna müracat etmeniz gerekir.

Yaygın yan etkileri:

-Yorgunluk, uyuma güçlüğü

-yavaş ve düzensiz kalp atımı

-El ve ayak uçlarında soğukluk

-Kabus

Yaygın olmayan yan etkileri:

-Bulantı, kusma, ishal

Seyrek yan etkileri:

-Deride meydana gelen çürük tarzı iç kanamalar

-Burun kanamaları

-Kalp ritim bozukluğu ve kalp yetmezliği

-Deri döküntüsü, sedef benzeri deri reaksiyonları

-Halüsinasyonlar ve duygusal değişiklikler

-Nefes darlığı

-Gözlerde bozukluk, bulanık görme

Dideral Kullanımı

Yetişkinler için;

Hipertansiyon durumunda– Başlangıç dozu günde 2 adettir yani 80 mg. Birkaç hafta sonra hastadan alınan cevaba göre 4-8 tablete kadar çıkarılabilir. Dideral ile birlikte tansiyon düşürücü ilaç da kullandırılabilir.

Göğüs ağrısı, kaygı migren gibi durumlarda– Başlangıç dozu bir iki tablettir. Hastanın tedaviye verdiği cevaba göre haftalık olarak doz ayarlaması yapılır. İstenilen sonucu alabilmek için günlük doz 3 ile 6 tablet arasında olmalıdır.

Kalp Krizinin Önlenmesinde– Günde 3 veya 4 tablet kullanılması önerilir

Kalp krizi sonrasında– Kalp krizinin sonrasındaki 5 ile 21. günler arasında kullanılması gerekiyor. Başlangıç dozu 2-3 gün süreyle günde 4 tablettir. Bu kısa süreden sonra ise devamlı olarak günde 2 tablet kullanımı önerilir.

Dideral Nasıl Kullanılır?

Ağız yoluyla bir bardak su yardımı ile çiğnemeden yutulur.

Dideral Fiyat 2019

Anksiyete atakları, migrin, hipertansiyon gibi rahatsızlıklar için kullanılan dideral 40 mg fiyatı 9 tl dir.

Dideral Kullananlar

Kullanıcı Diyor Ki:

Doktorum migrenim için yazmıştı bu ilacı. İlk zamanlar herhangi bir şey fark etmedim ama zaman geçtikçe ve benim ilaçların dozu arttıkça göğsümde sıkışmalar meydana geldi. Nefes almada güçlük yaşamaya başladım. Doktorum da doz arttırımını bıraktı. Migrenimin çoğu geçti tamamen geçmesi halinde doktorum ilacı bırakabileceğimi söyledi. Migren için başarılı bir ilaç

Kullanıcı Diyor Ki:

Sunumlardan önce kalp çarpıntısını azaltmak için kullandığım ilaç. Tam olarak yutulduğu zaman uyuşukluk yaptığından ne zaman kullansam yarım tablet alırım. Rahat bir sunum geçirmemi sağlar

Kullanıcı Diyor Ki:

El titremesi için nöroloji uzmanlarının yazdığı ilaç

Kullanıcı Diyor Ki:

Anksiyete tedavisi için doktorum yazmıştı. Yanlışlıkla almam gereken dozdan daha fazlasını aldım ve o gün kendime gelemedim, tabiri caiz ise yerimden kalkamadım. Uzun zamandır kullanmadığım ve asla da kullanmayacağım ilaçlar arasında.

Kullanıcı Diyor Ki:

küçücük pembe ve inanılmaz mucizevi bir ilaç. Yarım tablet atıyorsun ve inanılmaz iyi hissediyorsun.

Dideral Kilo Yapar Mı?

Dideralin yan etkileri arasında ani kilo alımı da bulunuyor. Bünyeden bünyeye değişen bu yan etki sizde görülmeyebilir.

Dideral Zayıflatır Mı?

Çok yaygın olmayan yan etkileri arasında bulantı ve kusma da bulunuyor. İştah azalması ve ardından kilo kaybının oluşması meydana gelebilir.

Dideral günde kaç defa kullanılır?

Dideral kullanımı doktorunuzun önerdiği şekilde olmalıdır. Hastalığınıza göre doz ayarlaması yapılıyor ve kimine günde yarım tablet kimine de günde 3 ile 6 arasında dideral hap kullanımı öneriliyor.

Dideral Titreme

Dideral el ve ayak titremelerinde sıkça kullanılan bir ilaçtır

Dideral Hangi Doktor tarafından yazılır?

Nöroloji uzmanı, psikiyatri uzmanı, kalp ve damar uzmanları tarafından sıkça yazılıyor.