Dolgit Krem

Günümüzde de oldukça popüler olan kremlerden biri de dolgit kremdir. Bu krem genel olarak uzman doktorların tavsiyesi eşliğinde eklem ve kas ağrıları için kullanılır. İçeriğinde bulunan trigliseridler, sodyum tuzu, lavanta esansı, gliserol monostreat maddeler sayesinde ağrılarınızın hafiflemesini sağlar.

Romatizmaları olan bireylerin kurtarıcı kremleri arasında yer alır. Kemik ağrılarından şikayetçi olan bireylerin de kullandığı kremler arasında ilk sıralarda yer alır. Günlük hayatınızda spora yer verdiğiniz günlerde ani hareketler sonucunda kasılan kaslarınızın gevşemesi için kullanabileceğiniz kremler arasında yer alır.

Acılı geçen süreçlerinizde hissettiğiniz acıyı en hafife indirmek için dolgit krem kullanabilirsiniz. Diğer ağrılarınız için hekim tavsiyesi ile kullanıp kullanmamanız gerektiğine karar verebilirsiniz.

Dolgit Ne İşe Yarar?

Vücutta meydana gelen ağrıların ve iltihaplanmaların giderilmesine yardımcı olur. Son zamanların en popüler sorularından olan dolgit ne işe yarar sorusunun cevapları arasında ilk sıralarda bu maddeler yer alır. Romatizma sorunları, adele ağrıları, eklem ağrıları, iltihaplı romatizmanın tedavisinde etken maddeler arasında yer alan dolgit en etkili biçimde merhem olarak kullanılır. Ana kullanım olarak ağrı kesici olarak bilinir.

Ağrı giderici kremler arasında en popüler olan dolgit sayesinde ağrılarınızın hafiflemesini sağlayabilirsiniz. Bu ilacı reçetesiz olarak da satın alabilirsiniz. Fakat doğru biçimde kullanmak için mutlaka doktorunuz ile görüşmeniz gerekir. Kendi kafanıza göre kullandığınız durumlarda daha büyük sorunlar ile karşılaşabilirsiniz.

Dolgit Nedir?

Son zamanların da en popüler olan kremi dolgit ağrı kesici ilaçlar arasında yerini alıyor. Arama motorlarından en sık rastlanan sorulardan olan dolgit nedir sorusunun yanıtından en bilineni ağrı kesici merhem olmasıdır. Eklem ve kas ağrılarının iyileşmesini sağlayan dolgit merhemin içerisinde yer alan maddeler sayesinde iyi hissedebilirsiniz.

Yanıklardan oluşan ağrılarınızın tedavisi için de kullanabilirsiniz. Günümüzde çok bilinen siyatik hastalığının tedavisinde de kullanılır. Dolgit genellikle uzman doktorların ağrı kesici olarak yazdığı ilaçlar arasında ilk sıralardadır. Bel ağrısı, sırt ağrısı ve boyun tutulması gibi rahatsızlarınıza da iyi gelir. Dolgit kullanmak için eczanelerden reçetesiz olarak da satın alabilirsiniz.

Dolgit Fiyat

Ağrı kesici ve acıların hafiflemesi için kullanılan dolgit kreminin fiyatları oldukça ucuzdur. Dolgit fiyat olarak reçeteli satın alındığı zaman daha ucuza gelir. Her bireyin evinde bulundurması gereken dolgit merheme ucuz fiyatlarda ulaşabilirsiniz.

Fiyat bakımından ucuz olan fakat etkisi oldukça iyi olan bu krem ağılarınızı en aza indirir. Tüm eczanelerden kolaylıkla ulaşabilirsiniz. 50 mg olarak satılan dolgit her bireyin alabileceği fiyatlarda satılır. Sizler de doktorunuzun reçete ile yazdığı şekilde ya da reçetesiz olarak eczanelerden alabilirsiniz.

Kullanım talimatlarına uygun olarak kullandığınız taktirde hemen etkisini görebilirsiniz. Ağrılarınız oldukça hafifler ve rahat hareket edebilirsiniz. Kaliteli ve rahat bir şekilde uyumak için yatmadan önce kullanabilirsiniz.

Dolgit Krem Kullanırken Dikkat Edilmesi Gerekenler

Kremi kullanmaya başlamadan önce içinden çıkan prospektüsü dikkatlice okumalısınız. Kremi kullanacağınız bölgeyi uygulama yapmadan önce güzelce temizlemelisiniz. Kremin etki etmesi için yarım saat kadar beklemelisiniz.

Açık yaranız varsa ya da güneş yanıklarınız olan bölgeleriniz var ise bu sorunlarınızı doktorunuza belirterek bu gölgelerde ona göre uygulama yapmalısınız. Emzirme döneminde iseniz bu kremi kullanmamanız gerekir. Aspirin ile birlikte kullanmamalısınız. İlacı gözleriniz, ağzınız ve burnunuz ile temas ettirmekten kaçınmalısınız.

14 yaşından küçük olan bireylerin kullanımı için uygun değildir. Gebelik sürecinde bu ilacı kullanmak sancılarınızın artmasına neden olabilir. Bu sebepten dolayı gebelik sürecinde kullanmamalısınız. Farklı ağrı kesici merhemleri uygulayabilirsiniz.

Dolgit Krem Olası Yan Etkileri Nelerdir?

Kremin fayda ettiği durumun yanı sıra olası yan etkileri de meydana çıkabilir. Gözlerinizde yaşarma, burun akıntısı, iltihap ve şişkinlik, kaşıntı ve kızarıklık gibi durumlar ile karşı karşıya kaldığınız taktirde ortaya çıkan belirtileri kesinlikle doktorunuza bildirmeniz gereklidir.

Çok nadir görülen bu durumlar ile karşılaştığınız zaman ilacı kullanmayı doktor tavsiyesi ile bırakabilirsiniz. Kullanmaya devam ettiğiniz süre boyunca daha fazla problemler ile karşı karşıya kalabilirsiniz. Bu durumda doktorunuzun verdiği farklı bir ilacı kullanmaya devam edebilirsiniz.

Günde 3 ya da 4 kez sürebileceğiniz bu kremi daha fazla kullanmamalısınız. Talimatlara ve doktorun söylediği biçimde kullandığınız taktirde bu sorunlar ile karşılaşma oranınız düşüktür.