Elenatal Nedir?

Çocuk sahibi olmak her düzgün ve mutlu evlilikte çiftlerin hayallerini süsler. Ülkemizde geleneksel aile yapılarında çocuk sahibi olmak prestijli ve önemli bir konudur. Bu yüzden evliliklerinde çocuk sahibi olmak isteyen çiftler hamileliği planlamaları gerekir.

Hamile kalmadan önce hem anne hem baba adaylarının beslenmesinde değişiklik yapmaları gerekir. Özellikle hamilelik planlayan ve de çalışan kadınlar için her gün sağlıklı ve beslenmeyi düzenlemek ve bu düzeni korumak önemlidir. Sağlıklı bir hamilelik süreci için vücudunuzun gereksinim duyduğu tüm besinleri sağlar.

Tüm besinleri sağladığını düşünsek de hamilelik sürecinde ve öncesinde beslenme isteği ve ihtiyacı artacaktır. Bu nedenle de hamilelik öncesi ve sonrasında beslenmeyi uygun takviyelerle desteklemek gerekebilir. Bu desteklerden biri de Elenatal olarak karşımıza çıkar.

Hamilelik öncesi ve hamilelik sonrasında kullanılan takviyelerden biridir. Hamilelik öncesi ve hamilelik sürecinin yanı sıra emzirme dönemleri süresince artan beslenme ihtiyaçlarını karşılamak için multivitamin ve mineral içeren gıda takviyeleri kullanılmalıdır.

Elenatal 1 nedir?

Hamile kalıp çocuk sahibi olmak isteyen anne adayları bu planlamalarını hamilelik öncesi hamilelik dönemi ve hamilelik ya da doğum sonrası olarak planlamalıdır. Hamilelik hayatınızın özel bir dönemi olduğunu yazımızın önceki bölümlerinde bahsetmiştik.

Hamilelik ve besin gereksinimleri hayatınız boyunca en çok besin gereksinimi duyduğunuz özel zamanlardan birisidir. Öyle ki hamilelik döneminde besin tüketimi ihtiyacı normal dönemize oranla %150 ‘ye kadar artış gösterir. Bu nedenle de hamilelik döneminde beslenmenizi doğru ve uygun takviyelerle desteklemenize ihtiyaç duyabilirsiniz. İşte Elenatal 1 artan beslenme ihtiyacınızı karşılayan multivitamin ve mineral içeren gıda takviyelerindendir. Bir bebeğin gelişmesi için en kritik dönem gebeliğin ilk birkaç haftasıdır. Bebeğin beyni ve omuriliğini oluşturan nöral tüp bu sürede gelişim gösterir. Hamilelik haberini aldığınız anda aslında küçük bir insan gelişimine başlamış anlamına gelmektedir. Sağlıklı bir gebelik öncesi beslenme planınızın yanında yaşam tarzınızda da değişikliklere gitmeniz ve bu konudaki seçimlerinize göz atmanız son derece yararlı olacaktır. Yaşam tarzınızda da değişikliklere gitmek mutlu ve sağlıklı bir gebelik geçirmenizi kolaylaştıracaktır.

Hamilelerin yaklaşık olarak %90’ı hamileliğin ilk üç ayı içinde mide bulantısı ve sabah kusmaları ile karşı karşıya kalırlar. Herkes için farklı durumlar söz konusu olsa da alacağınız bazı önlemler bu belirtileri daha rahat ve kolay atlatmanızı sağlayabilir. Öncelikle midenizi bulandıran koku ve yiyeceklerden uzak durmaya özen gösterin. Sizi en az etkileyen yiyecek ve içecekleri anlamak için farklı yiyecek ve içecekleri denemeye çalışın. Yiyecek tüketirken düzenli olarak küçük porsiyonlar tüketin. Bunu gün boyunca devam ettirin. Böylece mide bulantısı hissini uzak tutmaya yardımcı olur. Sindirimi kolay ve düşük yağlı yiyecekler tüketmeye özen göstermeye çalışın. Yüksek proteinli atıştırmalıkları tüketmeyi deneyimleyebilirsiniz. Yağlı, baharatlı ve gaz oluşumuna neden olacak sebzeleri tüketmeyi bırakın ve uzak durun. Günlük sıvı ihtiyacınızı karşılamak için en az 2 litre su içmeye özen gösterin. Hamilelik takviyesi kullanıyorsanız ve sabah bulantılarınız bulunuyorsa, hamilelik takviyenizi gece almaya dikkat etmelisiniz.

Elenatal 1 Ne İşe Yarar?

Bebeğin ve vücudunuzun gebeliğin getirdiği gerekliliklere ve değişimlere hazır olmak için ihtiyaç duyduğu besinleri alması vakit alabilir. Üstelik bu ilk gebeliğiniz ise tüketeceğiniz veya beslenme düzeniniz hakkında aklınız bir miktar karışabilir.

Hamilelik beslenmesi ile ilgili internette en çok aranan konuların başında Elenatal1 ne işe yarar? Konusu gelmektedir. Vücudunuzun gebelikle birlikte temel besin düzeyleri ve ihtiyaçları artar. Hamilelik sırasında kilo kontrolü önemli olduğu kadar bebek ve sizin için gerekli olan vitamin ve minerallerin alınmasında büyük önem taşır.

Bebeğin sağlıklı gelişimi için ihtiyaç duyduğu gerekli olan vitamin ve mineraller arasında folik asit, demir ve iyot bulunur. Hamilelikte sağlıklı ve dengeli beslenmek hem sizin sağlıklı kalmanıza hem de bebeğin gelişmesini sürdürürken ihtiyaç duyduğu besinleri almasına yardımcı olacaktır. Gebeliğin ilk trimesterinde canınız çok fazla yeme isteğindedir. Ancak gebe kalmadan önce yediğinizden daha fazla yemeniz önerilmez.

Zaten birçok besini bulantı ve kusma yüzünden tüketemeyebilirsiniz. Ancak hamileliğin ikinci ve üçüncü çeyreğinde bebek kilo almaya başlarken sizin de ekstra olarak 600 Kj almanız gerekir ki bu da 2 ekstra meyve tüketmeye denk gelecektir. Bu yüzden beslenmenizi mutlaka Elenatal 1 ile desteklemeniz yerinde olacaktır. Bebeğin ve gebeliğin sağlıklı şartlarda devam etmesi için multivitamin ve minerallerle metabolizmanın desteklenmesi gerekir.

Elenatal 1 Fiyat 2021

Elenatal 1 bir multivitamin ve mineral içeren gıda takviyesidir. Doktorunuza danışarak kullanmanız önerilir. Ancak gıda takviyesi olduğundan reçetelenmez. Elenatal 1 fiyat 2021 ne kadardır diye merak edenler için hemen yanıtlayalım. Gıda takviyesinin fiyatı yaklaşık olarak 65 TL civarındadır.

Elenatal 1 Yan Etkileri

Elenatal 1 bir multivitamin –mineral ve bir gıda takviyesidir. Bu nedenle Elenatal 1 yan etkileri yazımızda genel multivitamin yan etkileri olarak ele alınmıştır. Multivitamin ilk defa alan bazı bireylerde bulantı, kabızlık ya da ishal ile karşı karşıya kalabilirler. İçeriğinde demir bulunan multivitaminler dışkının renginin değişmesine neden olur.

Bu yan etki onları düzenli ve günlük rutin olarak uygulamaya başladıktan sonra bu durum yok olmasa da kullananların multivitamini bırakmasını gerektirmeyecektir. Ancak multivitaminlerin daha ciddi yan etkileri de bulunmaktadır. Bu yan etkiler vitamin kullanımı bırakıldıktan sonra derhal doktora bildirilmelidir. Çünkü bu ciddi yan etkiler genellikle yanlışlıkla yapılan doz aşımı ile bağlantılıdır.

Örnek vermek gerekirse kalsiyum doz aşımı olduğunda tipik olarak kabızlık ve bulantı gibi multivitamin yan etkilerinin yanında safra taşı, böbrek taşı ve hatta kalp sorunlarına yol açar. Fazla miktarda potasyum kalpte tıkanıklığa neden olabilir. Bu gibi durumlar vitaminlerin gün içinde bir kereden çok daha fazla alındığında karşılaşabileceğiniz tıbbi sorunlardır.

Elenatal1 Aç mı Tok mu içilir?

Elenatal 1 ‘in nasıl kullanıldığı ve Elenatal1 aç mı tok mu içilir? Sorusu en çok araştırılan konulardan biridir. Multivitamin ve gıda takviyesi olduğundan herhangi bir hastalığı tedavi etmez. Hamilelik döneminde yararlı bir etki görmek için gebelikten en az 1 ay önce ve 3 ay sonrasına kadar elenatal1 tablet Multivitamin Mineral ve Metafolin İçeren kullanımı önerilmektedir.

Hamilelik öncesi ve hamilelik boyunca günde 1 tablet 1 bardak su ile alınmalıdır. Ancak gıda takviyesi olduğu ve normal beslenmenin yerine geçmediği unutulmamalıdır. Kullanmadan önce doktorunuza danışınız. Elenatal 1 Multivitamin Mineral ve Metafolin içeren tablet anne sütü arttırıcı etkisiyle gebelik sonlandıktan 1 ay sonraya kadar içilmesi tavsiye edilir.

Elenatal 1 Kullanıcı yorumları

Doktorunuz Elenatal 1 kullanmanızı önermiş ve kullanmadan önce internette Elenatal1 kullanıcı yorumları ile söz konusu multivitamin mineral ve metafolin tablet hakkında daha fazla bilgi edinebilme imkânınız bulunuyor. Google kullanıcı yorumları ve aynı konu başlıklı forumlar size ürün hakkında daha fazla bilgi sunacaktır. Bunun yanısıra hamilelik ve gebelikle ilgili siteler, annelik ile ilgili forumlara katılarak ürün hakkında hem kendi deneyimlerinizi hem de başkalarının deneyimlerini öğrenebilir fikir alışverişinde bulunabilirsiniz.