Hipocort Krem Leke Kremi

Hipocort krem cilt yüzeyinde kullanılan etkili kremlerden biridir. Genelde en sık egzama için olmasına rağmen çoğunlukla da tahriş, kaşıntı, güneş yanığı, böcek ısırıkları ve 1 derecelik yanıklar için reçete edilir. Hipocort krem, kortizonlu kremler sınıfına girdiği için dikkatli kullanılmalıdır.

Etkili ve ciddi yan etkileri olan Hipocort krem mantar hastalığı olanlar kullanmamalıdır. Cilt problemlerinin tedavisinde haricen kullanılan bu krem, tahrişi ve kaşıntıyı çabuk gideren bir kremdir. Alerjik ve iltihaplı cilt hastalıklarında da kullanılır.

Hipocort kremin egzama, iltihap ve alerjik cilt hastalıklarında ne işe yaradığını, nasıl kullanıldığını, hipokort kremin etki ve yan etkilerini detaylı olarak öğrenebilirsiniz.

Hipocort Krem Nedir?

Hipocort Krem Nedir? Bu aktif bileşen kremde kortizon sınıfı ilaçlar bulunur. Reçeteli kapalı kutularda satılan hipokort krem, eczanelerde 30 gr kapalı kuru olarak satılır. 1 gram krem Hidrokortizon başına 5 mg Aktif bileşen içerir. Kullanım alanı açısından egzama tedavisi için önerilir. Ayrıca sedef hastalığı, alerjik egzama ve iltihabi cilt durumlarında da kullanılır.

Hipocort Krem Ne İşe Yarar?

Hipocort krem ne işe yarar  sorusuna cevap  olarak: Kontakt dermatit (temizlik maddeleri, kozmetikler ve giysilerle temasın neden olduğu cilt hastalığı), mesleki egzama, Seboreik dermatit (inflamatuar cilt hastalığı), Dishidrotik egzama (el ve ayaklarda su toplaması olan bir deri hastalığı), çocukluk egzaması, strese bağlı egzama, Atopik egzama (alerjilere karşı egzama), anal egzama, Kaşıntı ve kızarıklıktan kaynaklanan cilt hastalıkları, sedef hastalığı, böcek ısırığı, 1. derece yanık, güneşte bronzlaşma, bebek bezi isiliği hastalıklarının tedavisinde işe yarar.

Kremin etken maddelerine alerjisi olanlar, cilt tüberkülozu, frengi, viral enfeksiyonlar, açık yara ve yanıklara, gözlere, ağız ve burun deliklerine kesinlikle uygulamayın. Genital bölge için geçerli değildir.

Hipocort Krem Nasıl Kullanılır?

Krem kortizon içerdiğinden doktorunuzun önerdiği şekilde kullanmaya özen göstermelisiniz. Hipocort Krem Nasıl Kullanılır? Aksi belirtilmedikçe kullanım şekli;

Kremin sürüleceği alan hijyen standartlarına göre temizlenir.

Tedavi sırasında günde bir veya iki kez sorunlu bölgeye ince bir tabaka halinde sürülür.

Krem uygulandıktan sonra üzeri kapatılmamalıdır.

Kremin kullanıldığı gün sayısını cevaplamak için probleme bağlı olarak 2 ile 4 hafta arasında kullanılır.

Hipocort Krem Bebeklerde Kullanımı

Bebeklerde doktorunuza danışmadan kullanmayınız. Hipocort Krem Bebeklerde Kullanımı 6 yaşından küçük çocuklar için maksimum kullanım süresi 7 gündür. Krem bebeklerde ve 6 yaşından küçük çocuklarda kullanılır ancak bu kullanım süresi 5 ile 7 günü geçmemelidir. Sorunlu bölgeye çok az miktarda uygulanır.

Hipocort Krem Pişikte Kullanılır mı?

Bebeklerde pişik için kullanılacaksa başka bir krem uygulandıktan sonra bebeğe uygulanmamalıdır. Bebekler ve çocuklar için geniş alanlarda kullanılmamalıdır. Hipocort Krem Pişikte Kullanılır mı? Krem kızarıklıklara iyi gelse de kortizon hasarına bağlı şiddetli olmayan kızarıklıklarda kesinlikle gerekli olmadıkça kullanılmaz. Sadece doktor tavsiyesi üzerine pişik için kullanılır.

Hipocort Krem Kortizonlu Mu?

Hipocort Krem Kortizonlu Mu? İçerisinde kortizon bulundurur. Ciddi yan etkileri olan bu kremin zararları oldukça sık görülebilir. Kremi aşırı kullanan ve etken maddelere alerjisi olan kişilerde yan etkiler oldukça yaygındır. Bilinen yan etkiler ve zararlar;

Zor nefes alma, baş dönmesi, Kaşıntı, yüz, dil ve boğazda şişme, Çocuklarda kilo kaybı, çocuklarda yavaş büyüme, Artan cilt problemleri, Yanma, kuruluk, kaşıntı ve cilt tahrişi, Saç büyümesi, saç büyümesi., cilt soyma, ciltte çatlaklar

Hipocort Krem Reçetesiz Alınır mı?

Reçete ile verilir. Krem, egzama tedavisinde en çok önerilen ve kullanılan ilaçlardan biridir. Hipocort Krem Reçetesiz Alınır mı? Sorusunun cevabından önce asla bilinçsizce kullanılmaması gerektiğini öğrenmek gerekir. Bu ilaç sadece ciltte kullanım içindir. Gözlerinize veya ağzınıza uygulamayın ve yutmayın.

Doktorunuz size söylemediği sürece tedavi edilen bölgeyi sarmayın veya bandajlamayın. Sedef hastalığınız varsa, doktorunuz tıkayıcı bir bandaj önerebilir.

Bir çocuğun bebek bezi bölgesine uyguluyorsanız, alanı dar çocuk bezleri veya plastik külotlarla örtmeyin.

Kullanmadan önce, diğer ilaçlara veya ürünlerindeki herhangi bir bileşene alerjiniz varsa doktorunuza söyleyin.

Hipocort Krem Leke Kremi

Hipocort krem yüz için faydalı bir krem değildir ve asla bilinçsizce yüze uygulanmamalıdır. Krem yüz bölgesine gerektiğinde sürülür ve 5 ile 7 güne kadar kullanılır. Hipocort Krem Leke Kremi Genel olarak bu krem cilt lekelerine ve sivilcelere iyi gelip gelmediğini merak ediyor. Cilt lekeleri ve sivilceler için kullanılmamalıdır.

Dudaklara Hipokort Krem Sürülür mü?

Bu kremi asla daha ince ve hassas dudaklara uygulamayın. Ek olarak, dudaklara uygulamak kesinlikle doğru değildir. Doktorunuz durumunuz için Hipocort reçete ettiyse, tedavinizin ilk iki haftasında semptomlar düzelmezse doktorunuzu arayın. Reçetesiz Hipocort aldıysanız ve semptomlarınız 7 gün içinde düzelmezse, ilacı kullanmayı bırakın ve doktorunuzu arayın.

Hipocort kullanmak için, etkilenen cilt bölgesini ince, eşit bir filmle kaplayacak şekilde az miktarda merhem, krem, solüsyon, sprey veya losyon uygulayın ve nazikçe ovalayın.

Hipocort Krem Kullanıcı Yorumları

Hipocort krem kullanıcıları kremle ilgili yaptıkları yorumlarda egzama için en iyi kremlerden biri olduğunu belirttiler. Hipocort Krem Kullanıcı Yorumları genelde olumludur.

Hipocort krem kaç gün kullanılır sorusuna cevap vermek için bebeklerde 7 gün, yetişkinlerde 4 haftaya kadar kullanılır. Hipocort kremi kullananlar, kaşıntı, kızarıklık ve tahriş için etkili olduğunu söyler.

Hamileler kullanabilir mi?

Hipocort kremin gebelik kategorisi C’ dir. Hamilelere ve hamile kalmayı planlayanlara önerilmez. Hipocort, ciltte kullanılmak üzere bir merhem, solüsyon (sıvı), sprey veya losyon olarak gelir. Topikal Hipocort genellikle cilt problemleri için günde bir ila dört kez kullanılır. Her gün yaklaşık olarak aynı saatte uygulayınız.

Reçete veya ürün etiketindeki talimatları izleyin anlamadığınız yerleri doktorunuz veya eczacınızdan açıklamasını isteyin. Doktorunuzun önerdiğinden daha fazla daha az veya daha sık ilaç almayın. Doktorunuz size söylemediği sürece, vücudunuzun diğer bölgelerine uygulamayın. Hamileyseniz, hamile kalmayı planlıyorsanız veya kullanırken hamile kalırsanız doktorunuzu arayın.

Hipocort Krem Fiyat 2022

Reçeteli Hipocort krem size reçete edilirse devlet ödeyecektir. Hipocort Krem Fiyat 2022 Krem tüm eczanelerde aynı fiyattan satılır. Hipocort, eşdeğer ilaçlarla aynı etki ve içeriğe sahiptir. Eşdeğer ilacı Hipocort Pomad’dır.

Bu ilacı orijinal ambalajında saklayın. Oda sıcaklığında aşırı ısı ve nemden uzak tutun. Çoğu kap (haftalık ilaç kutuları ve göz damlaları, kremler gibi) kapalı olmadığından, tüm ilaçları çocukların göremeyeceği ve erişemeyeceği bir yerde tutmak önemlidir. Onları zehirlenmekten korumak için her zaman koruyucu bir başlık takın ve ilacı hemen yüksekte, gözden uzak ve erişilemeyecek güvenli bir yere koyun.

Artık ihtiyaç duyulmayan ilaçlar evcil hayvanlar, çocuklar veya başkaları tarafından tüketilmediğinden emin olmak için uygun şekilde atılmalıdır. Ancak, bu ilaçları tuvalete atmamalısınız. Bunun yerine, bir ilaç geri dönüşüm kutusu ilaçlarınızı atmanın en iyi yoludur. Topluluğunuzdaki ilaç geri dönüşüm kutuları hakkında bilgi edinmek için eczacınızla konuşun veya yerel atık/geri dönüşüm departmanınızla iletişime geçin. Bir ilaç geri dönüşüm kutusuna erişiminiz yoksa daha fazla bilgi için lütfen Gıda ve İlaç Dairesi web sitesine bakın.