Muscoflex Duo Jel

Günümüzde oldukça bilinen jeller arasında yer alan muscoflex duojel daha çok yoğun şartlar altında çalışan bireylerin ihtiyaç duyduğu jeller arasında yer alır. Vücutta yer alan kaslar çalıştıkça kasılmaya başlar. Çeşitli nedenler sonucu kasılan kaslar omurilik ve beyinden kaynaklanan durumlar sonucu ortaya çıkabilir.

Sosyal yaşamınızı ve hareket kapasitenizin kısıtlanmasına neden olan bu kasılmalar san yakıcı olabilir. Bu zorlanmaların önüne geçmek için kasların gevşemesi ve rahatlaması için gerekli olan krem ya da jellere başvuruluyor. Doğru zamanda teşhis konulup tedavisi yapılmadığında daha büyük sorunlar ile karşı karşıya kalınabilir. Hekim tavsiyesi ile kaslarınız için bu jeli kullanabilirsiniz.

Muscoflex Krem

Hemen hemen herkesin evinde bulundurması gereken kremler arasında yer alır. Kas ağrıları, eklem ağrıları, iskelet sistemi ağrı ve acı durumlarında kullanılan bu krem aynı zamanda cilt bozukluklarının tedavisi için de kullanılır. Sizler de kaslarınızın ağrılı durumlarında hekiminize danışarak muscoflex krem ile ağrılarınızı hafifletebilirsiniz.

Aktif olarak keten tohumu yağı, diklofenak ve mentol topinak içeren bu krem hem ferahlamanızı hem de ağrılarınızın yatışmasını sağlar. Jel formüle oranla krem formül daha fazla kullanılır. Cildin emmesi açısından daha kolay olan krem formülü ile sizler de ağrılarınızı hafifletebilirsiniz. Prostaglandin sentezini azaltarak çalışmasını sağlayan bu krem kaslarınızın rahatlamasına yardımcı olur.

Muscoflex Nedir?

Bir çok bireyin fayda görmesini sağlayan bu madde halk arasında en fazla merak edilen durumlardan biridir. Muscoflex nedir sorusunun yanıtı ise kas gevşetici özellik olarak biliniyor. Yoğun çalıştığınız iş sonrası, uzun süre yürüdüğünüz zamanlarda ya da ağır işler ile meşgul olduğunuz zamanlar kaslarınız yoğun bir şekilde kasılır.

Bu durumda canınızın yanmasına ve kaslarınızın ağrımasına neden olur. Muscoflex ile tüm kas ağrılarınızın hafiflemesine yardımcı olabilirsiniz. İçerisinde tiyokolşikosit madde içerir. Bu madde ise ağrılı spazmların giderilmesinde semptomların hafiflemesine yardımcı olur.

Ağrılı zamanların en büyük yardımcısı olan muscoflex içeren krem, jel ve hapları doktorunuzun yönlendirdiği şekilde kullanabilirsiniz. Bir ya da iki uygulama sonucu ağrılarınızın oldukça rahatladığını fark edeceksiniz.

Muscoflex Ne İşe Yarar?

Günümüzde oldukça popüler olan muscoflex kas ağrısı olan bireyler tarafından gönül rahatlığı ile kullanılan ilaçlar arasında yer alıyor. Muscoflex ne işe yarar sorusunun yanıtı da tam olarak kullanım amacına göredir. Kas ağrılarının ve acılarının hafiflemesine yarayan bu etken maddeyi kremler ya da hap şeklinde kullanabilirsiniz.

Yoğun iş sonucunda ortaya çıkan eklem ve kas ağrıları ya da omurilik ve beyinde oluşan problemler dolayı ortaya çıkan ağrıların hafifletilmesi ve semptomların giderilmesini sağlar. Elinizin altında bulunması gereken ilaçlardan biridir. Faydalarının arasında boyun tutulmaları da vardır. Yastıktan düştüğünüzde ya da cereyanda kaldığınızda tutulan boynunuzun ağrısının geçmesi için de kullanılır.

Muscoflex Fiyat

Eczaneler tarafından satın alabileceğiniz muscoflex kremi, jel ya da hap fiyatları oldukça uygundur. Muscoflex fiyat durumları reçete ile satın alınıp alınmamasına göre değişkenlik gösterir. Reçete ile doktor tarafından yazılan bu ilaç türünü daha uyguna alabilirsiniz. Krem, jel ya da hap olma durumunda göre de ücretlerde değişiklik meydana gelebilir.

Bütün kas ağrılarınızın hafiflemesine yardımcı olacak olan muscoflex verildiği fiyata değecek şekilde satılıyor. Krem şeklinde satılan bu ilaç 30 mg lık tüpler içerisinde satılır. Mg olarak küçük olduğundan dolayı fiyatı da oldukça uygundur. Kullanılan hapların mg oranına göre fiyatlarda da değişiklik meydana gelebilir. Doktorunuzun verdiği formüle uygun olarak kullanmalısınız.

Muscoflex Muadili

Etken maddenin aynı olup ilacın farklı olması muadilin olarak bilinir. Muscoflex muadili ise eşdeğer muscoflex ile eşdeğer olan ilaçların fiyatları olarak bilinir. Denk ilaçları kullanmadan önce mutlaka doktorunuza danışmanız gerekir. Başka tedaviler için uygun görülen muadil ilaçları kullanmanız gerekebilir. Bu durumda kullanmanız gereken ilaçları hekim önerisine göre kullanmalısınız.

Muscoflex ile eşdeğer olan ilaçların miligramları farklı olabilir. Fakat içeriğindeki dozlar aynıdır. Farklı dozda olan ilaçların kullanımı aynı etkiyi göstermeyebilir. Bu durumda muadili olan ilaçları kullanmanız gereklidir. Merhem, losyon, hap ya da ampul olarak satılan bu ilaçlardan doktorunu tarafından kullanımınıza uygun olan formülü özenle ve dikkatli bir şekilde kullanmanız gereklidir.

Muscoflex Faydaları

Hasar ya da zedelenme sonucu ile meydana gelen kas-eklem ağrılarının tedavisinde kullanılan muscoflex faydaları saymakla bitmez. Sinir sistemi bozuklukları ile meydana gelen istemsiz kas geriliminin önlenmesine faydalıdır.

Spor yaptıktan sonra kasılan kasların ortaya çıkardığı ağrıların hafiflemesine yardımcı olur. Dilerseniz merhem şeklinde de kullanabilirsiniz. Sırt ağrısı, bel ağrısı ve boyun tutulması gibi durumlarda da tedavi edici olarak kullanılır.

Kas spazmlarının yol açtığı hastalıkların ilerlememesi adına kullanılır. Faydaları saymakla bitmeyen muscoflex etken maddesi cilt sorunlarında da nadir olsa da kullanılır. Doktorunuzun belirlediği miktarda kullandığınız sürece faydalarını sizler de görebilirsiniz. Diğer kas gevşetici ilaçlar ile beraber kullanmamalısınız.

Muscoflex Hap

Muscoflex etken maddesinin içerdiği ilaçlar jel, krem ve ampul gibi üretilirken hap formülünde de üretilir. Muscoflex hap kullanım açısından daha rahat kullanılır. Hap olarak üretilen bu madde kapsül ya da tablet şeklinde üretilir. Doktorunuzun verdiği tavsiyeye göre ister kapsül olarak isterseniz de tablet olarak kullanabilirsiniz. Hapın etkisi krem ve losyonlara göre daha hızlıdır. Maksimum 1 hafta kullanacağınız bu hapın oldukça fazla etkisini görebilirsiniz.

Kas ağrılarınızın hafiflemesine yardımcı olan bu hap ile kısa sürede kendinizi ağrısız ve rahatlamış şekilde hissedebilirsiniz. 16 yaşından büyük olan bireyler rahatlıkla bu hapı kullanabilir. Yaşı tutmayan çocuklar ise jel ve kremler ile kas ağrılarının hafiflemesini sağlayabilir.

Muscoflex Krem Kullanırken Dikkat Edilmesi Gerekenler

Kas ve eklem ağrısına iyi gelen muscoflex kremi kullanırken dikkat edilmesi gereken hususlar göz önünde bulundurulmalıdır. Kreme alerjiniz var ise doktorunuza söyledikten sonra kullanmayı kesmelisiniz. Kremi kesinlikle ağzınıza ya da gözlerinize sürmeyiniz. Tahriş olmuş, kızarmış ya da yara olmuş cildinize sürmeden önce doktorunuza danışmanız gerekir. Kremi sürdükten sonra hemen yıkamamalısınız. Kremin emilmesi için yarım saat kadar beklemeniz gerekir. Etki etmesi için kullanım talimatına uyum sağlamalısınız. İlacı 7 günden fazla kullanmamalısınız.

Kremi uygulamadan önce uygulayacağınız bölgeyi önce temizlemeniz gerekir. Tedavi edilmesi gereken bölge harici doktorunuza başvurmadan kullanmamanız gerekir. Gebelik durumunuz var ise mutlaka doktorunuza danışmalısınız. Krem dozuna göre hastalığınız geçmek yerine devam ediyorsa hekiminize bildirmelisiniz.