Rabelis Muadili ve Fiyatı

Rabelis 20 mg film tablet ilacın etken maddesi  Rabeprazol olarak bilinmektedir. Rabeli 20 mg Enterik Kaplı Tablet adı verilmiş olan bu ilaç midenin içinde olan asit miktarını azaltarak midenin sağlığına kavuşmasını sağlar. Mide içinde bulunan mide asidinin azalması nedeni yüzünden, mide, bağırsak be yemek borusunda olan ülserin tedavi olmasını, ağrı ve acıların iyileşmesini sağlar. Sürekli olarak devam eden iyi huylu mide ülseri ve aktif olan on iki parmak bağırsak ülseri, mide asidindin yememek borusuna zarar vermesi yani yemek borusu iltihabı olarak bilinir. Aynı zamanda GÖRH tanısı konulmuş hastaların tedavisinde kullanılır. Bunun yanı sıra Zollinger-Ellison sendromu, rabelis ilacı sayesinde kolayca tedavi edilebilir. Yani aşırı mide asidi içeren diğer rahatsızlıkların giderilmesi iççin tedavi sırasında bu ilacın kullanılması yani rabelis 20 mg film tablet kullanılmalıdır. Bu ilacın kullanımı sayesinde mide içinde olan rahatsızlıklar tedavi edilmiş olacaktır ve hastalar eski sağlıklarına kavuşma fırsatı yakalayacaklardır. Bu ilaç mide içinde olan enfeksiyon ve iltihapların yok olmasını hatta oluşmasını engelleme konusunda oldukça önemlidir.

Rabelis 20 mg Film Tablet Nedir?

Rabelis 20 mg film tablet nedir? diye merak eden bir çok insan bulunmaktadır. Bu ilaç hakkında birçok bilgi bulunmaktadır. Bu bilgilerden bazıları şu şekilde belirtilmiştir;

Rabelis 20 mg enterik kaplı tablet agız yolu ile kullanılan bir ilaçtır.İlacın içinde bulunan etkin madde ise şu şekildedir: Her bir enterik kaplı tablet 20 mg rabeprazol sodyum bulundurmaktadır. İlacın içinde yer alan yardımcı maddeler: Magnezyum oksit, mannitol DC (E421), mısır sayesinde yapılmış olan nişasta, polivinilpirolidon, hidroksipropil selüloz LH 11, sodyum stearil fumarat olarak bilinmektedir.

Rabelis 20 mg Film Tablet Ne İşe Yarar?

Rabelis 20 mg film tablet ne işe yarar diye oldukça merak edilmektedir. Bu ilaç mide içinde olan fazla asit üretimini azaltarak mide de olan rahatsızlıkları tedavi etmede kullanılır. Rabelis 20 mg film tablet sayesinde mide asidindin azalması, mide, bağırsak ve mide asidi yüzünden zedelenen yemek borusundaki ülserin iyileşmesi ve olan ağrıların tedavi edilmesini sağar. Mide ağrısı yanması şikâyetleri hızlı bir şekilde bu ilaç sayesinde hafifleyerek iyileşmeye başlar. Aynı zamanda mide içinde tümör bulunuyorsa ya da karaciğer ile ilğili bir hastalığınız bulunuyorsa bu ilacı kullanmanız tavsiye edilmez.

Rabelis20 mg Film Tablet Nasıl Kullanılır?

Rabelis 20 mg film tablet sadece doktorun reçetesi sayesinde temin edilebilir. Bu nedenle doktorun vermiş olduğu tavsiyelere ve talimatlara göre kullanmanız gerekmektedir. Eğer ilacın nasıl kullanılacağı hakkında bir bilgşye sahip değilseniz doktorunuza ya da eczaneci bir kişiye danışmanız gerekmektedir. Rabeli 20 mg Enterik Kaplı Tablet , midenin içinde olan asit miktarını azaltmaktadır. Mide içinde bulunan mide asidinin azalması nedeni yüzünden, mide, bağırsak be yemek borusunda olan ülserin tedavi olmasını, ağrı ve acıların iyileşmesini sağlar. Sürekli olarak devam eden iyi huyku mide ülseri ve aktif olan on iki parmak bağırsak ülseri, mide asidindin yememek borusuna zarar vermesi yani yemek borusu iltihabı olarak bilinir. Aynı zamanda GÖRH tanısı konulmuş hastaların tedavisinde kullanılır. Bunun yanı sıra Zollinger-Ellison sendromu, rabelis ilacı sayesinde kolayca tedavi edilebilir. Yani aşırı mide asidi içeren diğer rahatsızlıkların giderilmesi iççin tedavi sırasında bu ilacın kullanılması yani rabelis 20 mg film tablet kullanılmalıdır. Bu ilacın kullanımı sayesinde mide içinde olan rahatsızlıklar tedavi edilmiş olacaktır ve hastalar eski sağlıklarına kavuşma fırsatı yakalayacaklardır. Bu ilaç mide içinde olan iltihap ve iltihapların yok olmasını hatta oluşmasını engelleme konusunda oldukça önemlidir.

Rabelis 20 mg film tablet adı verilmiş olan bu ilac sadece mide rahatsızlığı olan ve doktor tavsiyesi ile kullanmalıdır. Aynı zamanda doktor tarafından verilen bu rebelis 20 mg olan film tablet 18 yaşını geçmiş olan çocuklar, ergenler ve yetişkin olan bireylerin kullanması için uygun bir ilaç olarak bilinmektedir. Doktor tavsiyesine göre kullanılan bu ilacın kullanımı bazı durumlara göre farklılık gösterebilir yani Bağırsak ülseri için olağan doz 4 hafta süreyle sabahları aç karnına günde bir defa rabelis 20 mg enterik kaplı tablet kullanılmalıdır. İlacı fazla doz kullanırsanız olumsuz sonuçlar ile karşılaşmanız çok normaldir. Ve bu sorunlar oldukça ciddi rahatsızlıklara yol açabilir. Aynı zamanda bu ilaç dışında bu hamide hastalığı için birçok ilaç bulunmaktadır. Tedavi süresi boyunca doktorun vermiş olduğu talimata göre bol su ile ağız yolu ile ilaç içilmelidir. Bu ilaç birçok yaş grubunda kullanılmaktadır. Fakat çocuk yaşta olan bireyler de kullanılması tavsiye edilmez. Aynı zamanda yaşlı olan insanlara ise özel bir kullanımı da bulunmamaktadır. Yaşlılarda bu ilacın kullanılması sadece doktorun ayarladığı doz miktarına göre doktorların takip etmesi ile kullanılmalıdır. Aynı zamanda bünyesi zayıf olan kişiler bu ilacı kullanırken oldukça dikkatli olmalıdır.

Rabelis 20 mg Film Tablet İlacı Yan Etkileri

Çoğu ilaçta olduğu gibi Rabelis 20 mg film tablet ilacının yan etkileri vardır. İşte yan etkiler;

1. Bu ilaç kullanımının hemen ardından karın ağrısı, nefes almada güçlük, kurdeşen, yüz, dudak, dil ve boğazda şişlik gibi bir farklı durumlar görünürse acil olarak en yakın sağlık kuruluşuna giderek doktorunuza başvurmanız gerekmektedir.
  2. Bu ilaç kullanımı yüzünden bazı durumlarda iltihap, öksürük, yutak iltihabı, nezle, uykuda sorun, baş ağrısı – baş dönmesi, halsizlik, vücut ağrısı, sırt ağrısı, bulantı, kusma, mide ağrısı, gaz ve ishal gibi olan rahatsızlıklar kişilerde yaygın olarak görülen ciddi yan etkilerden biridir.

Rabelis20 mg Film Tablet Kullananlar

Rabelis 20 mg film tablet kullanan kişiler doktor tavsiyesi ile kullanmaktadır ve aynı zamanda verilen bu 20 mg olan film tablet 18 yaşını geçmiş olan çocuklar, ergenler ve yetişkin olan bireylerin kullanması için uygun bir ilaç olarak bilinmektedir.

Rabelis 20 mg Film Tablet Muadili

Rabelis 20 mg film tablet ilacına eş değer olan birçok ilaç bulunmaktadır bu ilaçlar şu şekilde sıralanmaktadır.

İşte Rabelis 20 mg film tablet Muadili ilaçlar;

• Derazol DDR 25 mg enterik kaplı tablet
  • Dexrıdon Mr 10/30 mg enterik kaplı tablet
  • Patrıl 20 mg enterik kaplı tablet
  • Peptyra 20 mg 28 enterik kaplı tablet
  • Prabex 20 mg 14 enterik kaplı tablet
  • Rabelıs 50 mg enterik kaplı tablet
  • Rabenol 20 mg enterik kaplı tablet
  • Rabıza 20mg enterik kaplı tablet
  • Ragı 20 mg enterik kaplı tablet
  • Ramen2 0 mg enterik kaplı tablet
  • Raneks 20 mg enterik kaplı tablet

Rabelis 20 mg film tablet İlacının 2020 Fiyatı Hakkında Bilgi

Son zamanlarda piyasada bulunmayan Rabelis 20 mg film tablet ilacının fiyatı son güncellemelerde 29.06 TL olarak belirlenmiştir. Aynı zamanda bu Rabelis adı verilen bu ilaç SGK’sı olan kişilere SGK tarafından da karşılanmakta olan bir ilaç olarak bilinmektedir.