Roaccutane Kullananlar Sivilce İlacı Roaccutane

Her kadının ve erkeğin başına gelen en kötü şeydir ergenlik sivilceleri. Genç yaşınızda girdiğiniz ortamlara enerjinizi düşüren, öz güveninizi azaltan bu sivilcelerin ağrılı olması da cabası. Kısa süreli olan ve dış faktörlerin etkisi ile (mesela çekirdek veya cips yedikten sonra çıkan sivilceler) ortaya çıkan sivilcelere biraz olsun katlanılabiliyor ama uzun süreli, ağrılı, kızarık ve köklü sivilceler ile yaşamanın zorluğunu yaşayan bilir sadece. Ne kullandıysak olmuyor, her çeşit sabunu, tüm kozmetik ürünleri denedim diyorsanız artık medikal anlamda ciddi bir tedaviye ihtiyaç duyuyorsunuz demektir.

İlginizi Çekebilir:https://drkadinca.com/saglik/aknetrent-kullananlar-akne-trent-nedir/

Sivilce ilaçları kullananların az çok aşina olduğu, çevremizdeki gençlerin çoğunun kullandığı Roaccutane İlaç hakkında bilgi almak istiyorsanız doğru yerdesiniz. Dermatoloji uzmanı tarafından uygun görüldüğü taktirde yazılan, pek çok testten geçtikten sonra kullanılmasına izin verilen, bir çok yan etkisi olan uzun süreli ilaç kullanılan bir sivilce tedavisi yöntemidir. Sivilcileri korkulu rüyası olan gençler ve orta yaşlı insanlar için en son çözüm olarak kullanılan bu ilacı kullandıktan sonra kendinizi mükemmel hissedeceksiniz. Uzun süren bu tedavi sürecinde yeri gelecek pes etmek isteyeceksiniz, zor günler geçireceksiniz çünkü tedavinin başlarında roaccutane sivilce kusması safhasını göreceksiniz. Bu safhada daha önce hiç çıkmadığı kadar sivilce çıkacak yüzünüzde. Bu aşamada dudaklarınız kuruyacak ve cildiniz aşırı hassas olacak. Her şeye rağmen tedavi sonrasında sonuçları görünce bugünlerinizi hatırlamayacaksınız. Roaccutane Nedir, Roaccutane kullananlar, roaccutane zararlı mı gibi pek çok sorunun cevabının yer aldığı makalemizi dikkatle inceleyin ve siz de roaccutane kullanan biriyseniz yorumlar kısmından tecrübelerinizi bizimle paylaşabilirsiniz.

Roaccutane Nedir

Sivilce ilaçlarında genel olarak kullanılan İzotrenin etken maddesine sahip olan, A vitamini esaslı bir sivilce ilacıdır. Aşırı büyük, akneli, ağrılı ve kökleşmiş olan sivilceler için kullanılıyor. Yan etkileri fazla olduğundan dolayı ve kişinin yüzündeki sivilceleri hap yardımıyla iyileştirmeye çalıştığından dolayı iç organları tedavi sırasında biraz yıpratan bir sivilce ilacıdır. Kişinin kesinlikle dermatolog tavsiyesi ile kullanabileceği bu ilacı kullandıktan sonra ara ara kontrole gidip doktorun uygun gördüğü tetkikleri yaptırması gerekmektedir.

Roaccutane’ ı Kimler Kullanamaz

-Bu ilaç içeriğinde soya bulunduğundan dolayı soyaya karşı aşırı duyarlılığı olanların kullanmaması gerekiyor. Aksi halde çok ciddi allerjik reaksiyonlar ortaya çıkabilir.

-Hamile kadınların veya hamile olma ihtimali olan kadınların kullanmaması gerekiyor roaccutan’ı. -İlaç tedavisine başlamadan önce mutlaka hamilelik testi yaptırmanız gerekiyor.

-Karaciğer hastalığı olanlar bu ilacı doktorunuza danışmadan kullanmamanız gerekiyor.

-Kanınızda yüksek yağ değerleri var ise , vücudunuzda çok yüksek A vitamini var ise kan testinizde çıkan sonuca göre doktorunuz bu ilacı kullanmamanız gerektiğini söyleyebilir.

-12 yaşından küçük çocuklarda bu ilacın kullanımı doğru değildir. Ergenler ve ergenlik sonrası ortaya çıkan sivilcelerde kullanılan bir ilaçtır roaccutane

-Tetrasiklinler ile bir tedavi görüyorsanız roaccutane tedavisine başlamadan bu bilgiyi doktorunuz ile paylaşmanız gerekiyor.

Roaccutane Hamileliğe Etkisi

Roaccutane tedavisi sırasında hamile kalmamanız gerekiyor. Tedavi süresince korunmanız, tedavi sonrası çocuk düşünüyorsanız da tedavinin bitiminin üzerinden en az 1 ay geçmesi gerekiyor. Roaccutane çok ciddi yan etkilere sahip olan, iç organları etkileyen bir ilaçtır. Bu ilaç tedavisi sırasında hamile kalmanız durumunda çocuğunuzun kusurlu doğma ihtimali vardır. Bu nedenle roaccutane tedavisi hamile kadınlarda uygun görülmemektedir. Aynı şekilde emziren kadınlarda da roaccutane tedavisi uygulanamaz. İlacın etkileri anne sütü ile bebeğe geçebileceğinden dolayı emzirenlerde kullanılmamalıdır.

Roaccutane Yan Etkileri

Roaccutane da tüm diğer ilaçlar gibi yan etkiler meydana getirebilir. Bunların başında ise içeriğindeki maddelere karşı allerjiniz var ise ortaya çıkabilecek olan ciddi allerjik durumlar geliyor. İlaca başlamadan önce içeriğindeki maddelere karşı allerjiniz olup olmadığını bilmeniz gerekiyor.

Seyrek Yan etkileri

-Bazı hastalar hayatlarına son verme veya kendine zarar verme gibi ruhsal problemler yaşayabiliyorlar. Çok seyrek de olsa böyle durumlar meydana gelebilir. Bunların yanında ilacın etkisine bağlı olarak olağan dışı davranışlar ortaya koyabilirler. Denge bozukluğu, garip sesler duyma, halüsinasyonlar görme veya bunun gibi bir çok ruhsal problemler ile karşılaşılabilir.

-Ciltte döküntüler ve aşırı hassaslaşma meydana gelebilir. Kızarıklık da görülebilecek deri reaksiyonları arasındadır. Şiddetli allerjik reaksiyonlar ortaya çıkabilir bu ilacın kullanımına bağlı olarak. Boğazda şişme, yutkunma bozukluğu, nefes almada güçlük gibi problemler yaşarsanız hemen ilaç kullanımını durdurun ve en yakın sağlık kuruluşunun acil bölümüne başvurun. Roaccutane a karşı allerjiniz olduğunu gösteren bu duruma acil tıbbi müdahale gerekebilir.

-Ciltte deri reaksiyonları da görülebilecek olan yan etkiler arasındadır.

-Karaciğer ve böbreklerde seyrek olarak ortaya çıkabilecek yan etkiler ciltte ve gözlerde sarılık, yorgun hissetme, idrara çıkmada zorlanma meydana gelebilir. Hepatit ve karaciğer iltihabını düşündüren bu vakalar çok seyrek olsa da görülebilecek yan etkilerdendir.

-Diş eti kanamaları, kanlı ve kansız ishal, şiddetli karın ağrısı da meydana gelebilecek olan çok nadir yan etkileri arasındadır.

Yaygın Yan Etkileri

-Kan testlerinde artmış karaciğer enzimleri ortaya çıkabilir

-Baş ağrısı çok yaygın görülebilir

-Ciltte kuruluk, kaşınma, dudaklarda kuruma ve çatlama çok sık görülür. Tedavi ile birlikte yanınızdan dudak nemlendiricinizi eksik etmemeniz gerekiyor.

-Cilt normale göre daha kızarık ve daha hassas olabiliyor.

-Kanama ve pıhtılaşma problemleri ortaya çıkabilir

-Kansızlık ve yorgunluk meydana gelebilir

-Enfeksiyonlara yatkınlığınız artabilir.

-Gözde ve göz kapağı bölgesinde iltihaplanma olabilir

-Burunda kanama ve boğazda yara gibi problemler ile karşılaşabilirsiniz.

-Sırt ve kas ağrıları çok yaygın olarak görülebilir.

Roaccutane Zararları

Roaccutane iç organları etkileyen bir ilaç olduğu için yararının yanında zararları da olabiliyor. Yukarıdaki yan etkilerde bahsettiğimiz gibi hepatit hastalığı, şeker hastalığı ve böbrek iltihaplarına, göz iltihaplarına neden olabilir. Hamile olan kadınların bebeklerinin kusurlu doğmasına neden olabilir. Bir çok ilaç gibi roaccutane da zararları ve yararları olan bir ilaçtır ve kullanım sonucunda faydası zararından fazlaysa eğer doktorunuz sizin için uygun görecektir. Doktor kontrolünde kullanınız.

Roaccutane Fiyatı

Roaccutane 2019 fiyatı: 75 tl

Roaccutane Kullananlar 2019

Esra Diyor Ki: Çok ciddi sivilce problemlerim vardı. 30 yaşına gelmeme rağmen ve bir çok ürünü kullanmama rağmen bir türlü kurtulamadığım sivilcelerim ile ergenleri andırıyordum. Bu ilacı internetten buldum ve dermatoloji uzmanı olan doktorumun yanına gittim. Bu ilacı kullanabilmem için kan testleri yaptı ve sonunda bu ilacı kullanmaya başladım. İlaç kullanımından 2-3 hafta sonra dudaklarım inanılmaz şekilde kurudu. Yüzüme güneş kremi kullanmadan dışarı çıkamıyor, sürekli sırt ağrıları çekiyordum. Bir ay sonra doktoruma kontrol için gittim her şeyin yolunda olduğunu öğrendim. Yaklaşık 5 aylık tedavi sonrasında mükemmel bir cildim oldu. Yaşadığım onda zorluktan sonra böyle bir yüzüm olacağını tahmin etseydim o kadar ağlamazdım.

Musa Diyor Ki: Roaccutane ilacını kullandıktan 2 ay sonra roaccutane sivilce kusması meydana geldi. Ne olduğunu anlayamadan yüzümde o kadar çok sivilce çıktı ki neredeyse ilacı bırakacaktım. Birkaç ay insan içine çıkamadım ama tedavi sonrasında tek bir sivilce bile çıkmadı yüzümde ve çok mutluyum.

Merve Diyor Ki: En ağır sivilce ilaçlarından biridir kendisi. Kullandığım süre boyunca sürekli su içtim, sebze ve meyveyi çok tükettim, güneş kremlerini ve dudak nemlendiricimi yanımdan hiç eksik etmedim. Sonunda sağlıklı bir şekilde bu süreci atlattım ve yüzümde ne gözenek kaldı ne de tek bir sivilce.

Roaccutane Kullanırken Dikkat Edilmesi Gerekenler

Bu ilacın kullanımı sırasında böbreklere ve karaciğerlere çok iyi bakmak gerekiyor. Karaciğeri yormayacak şekilde beslenmeniz gerekiyor. Az yağlı besinler, sebze ve meyveler bolca tüketilmeli. Bol bol su içmeniz gerekiyor. Doktor kontrolünü kaçırmamanız ve doktorunuz ile planlı bir şekilde hareket etmeniz gerekiyor. Bu süreç içerisinde hamile olmamanız gerekiyor ve korunmanız şart. Güneş kremsiz dışarı çıkmamanız gerekiyor ve kuruyan dudaklarınız için mutlaka nemlendirici kullanmalısınız.