Terapix Jel Ne İçin Kullanılır?

Terapix jel kullanıcılar tarafından internette çok aranılan, eczanelerde çok satılan ve doktorlar tarafından çok yazılan bir kremdir. Açık sarı renkte olan bu krem eklem ve kas ağrılarında, burkulmalarda meydana gelen şişliğin inmesinde kullanılır. Steroid olmayan anti enflamatuvar ilaçlar arasında bulunan terapix krem her yaştan bireyin ortak kullandığı, her evde olması gereken bu mucizevi kremi daha yakından tanımaya var mısınız? İnternette dolaşan bilgi kirliliğine son veriyor, uzman kişiler tarafından yazılan yazımız ile her sorunuza cevap veriyoruz.

Terapix Jel Ne İçin Kullanılır?

TERAPİX JEL NEDİR?
  • Terapix jel nonsteroid antienflamuvar ilaçlar grubunda yer alır bunun anlamı vücuttaki enflamasyonu gidermesidir. Kas eklem ağrıları için de kullanılan terapix jelin ne için kullanıldığını ayrıntılı olarak açıklayalım
  • Terapix jel spor sırasında meydana gelen burkulmalarda ağrının ortadan kalkması için kullanılır. İlgili bölgeye sürülerek etki etmesini sağladığınız bu krem aynı zamanda topikal ağrı kesiciler arasında yer alır.
  • Terapix jel osteoartrit denen halk arasında kireçlenme diye bilinen hastalığın tedavisinde kullanılır
  • romatizma için terapix jeli kullanabilirsiniz
  • Burkulma incinme durumlarında meydana gelen şişliğin ortadan kaldırılması için kullanılır.
  • Kas ve eklem ağrılarının giderilmesinde kullanılır.

Terapix Jel Etken Maddesi

Non steroid anti enflamatuvar ilaçlar grubunda bulunan terapix jel 50 mg lık tüpler halinde eczanelerde satılıyor. Bu tüplerin içerisinde her gramında 5 mg piroksikam bulunur. Terapix jelin etken maddesi piroksikam adı verilen maddedir.

İlginizi Çekebilir: https://drkadinca.com/saglik/flekosteel-krem/

Terapix Jel Yan Etkileri

Terapix jelin de her ilaç gibi yan etkileri mevcuttur. Ciddi ve hafif yan etkilerden ortaya çıkma olasılığı az olsa da en çok dikkat etmeniz gereken etkiler ciddi yan etkileridir.

-Terapix jeli kullandıktan sonra nefes almada güçlük, hırıltılı solunum, ateş, tüm vücudu etkileyen kaşıntı ve döküntü, göğüs sıkışması gibi semptomlar ile karşılaşırsanız ilacı kullanmayı bırakın ve hemen en yakın sağlık kuruluşundan yardım alın.

Terapix jelin çok fazla görünmeyen hafif yan etkileri ise;

• Bulantı
  • Hazımsızlık
  • Midede rahatsızlık
  • Deri hassasiyeti
  • Kaşıntı
  • İlgili alanda kuruluk

Terapix Jel Fiyatı

terapix jel

50 mg lık tüplerde eczanelerde satılan terapix jel fiyatı 17 tl dir.

Terapix Jel kullanırken Nelere Dikkat Edilmeli

Terapix jel kullanırken doz ayarlaması iyi yapılmalı. Doktorunuzun veya eczacınızın önerdiği dozlarda ve önerdiği sklıklaterapix jeli kullanmaya özen gösterin

Açık yaralar üzerine uygulamamanız gerekir. Uygulamak durumunda kalırsanız yaranın dış kenarlarından uygulamaya başlayın. Eldiven ile uyguladığınız bu kremi ilgili bölgeden uzaklaştırmamaya, enfeksiyonu yaymamaya özen gösterin

Terapix jeli kullandıktan sonra kapağını kapatın, serin yerde saklayın. Taripi geçmiş olan terapix jeli asla kullanmayın.

Terapix jeli kullanırken daha iyi nüfuz etmesi için masaj yaparak uygulayın.

Terapix jeli kullandıktan sonra ilgili bölgeyi güneşten ve rüzgardan koruyun.

Terapix jeli gözünüzden ve ağzınızdan uzak tutun.

Terapix jeli doktor kontrolünde kullanmanız gerekir. Doktora gidemiyorsanız mutlaka eczacınıza danışarak onun gösterdiği şekilde kullanmalısınız.

Terapix jelinin içerisinde bulunan etken maddesine yani piroksikama karşı allerjiniz, duyarlılığınız var ise bu ilacı kullanmamanız gerekir. Terapix jel gibi non steroid olan aspirin veya kas- eklem tedavisinde kullanılan diğer ilaçlara karşı allerjiniz var ise terapix jeli kullanırken çok dikkatli olmanız gerekir.

Terapix jeli kullandıktan sonra nefes almada güçlük, kaşıntı, kızarıklı meydana gelirse

Terapix jeli kullandıktan sonra ilgili alanda deri tahrişi olursa,

Terapix jeli uyguladığınız bölgede deri rahatsızlığı, açık yara var ise

Terapix jeli uyguladıktan sonra cilt yüzeyinde kabarcık gibi anormal bir oluşum olursa bu kremi kullanmayı bırakın ve doktorunuza danışın.

Karaciğer veya böbrek rahatsızlığınız var ise bu ilacı kullanmadan önce doktorunuza danışmanız şart.

Terapix Jel Nasıl Kullanılır?

Terapix jeli doktorunuz veya eczacınız nasıl önerdiyse o şekilde kullanmanız gerekir. Doktorunuzdan herhangi bir öneri almadıysanız;

Terapix jeli kullanırken jelin sürüleceği alan temizlenmeli ve kurulanmalıdır.

Temiz ve kuru alana masaj yaparak yeterli miktarda jelin nüfuz etmesi sağlanır

Gün içerisinde 3-4 defa bu uygulama tekrar edilmelidir. Açık yara var ise yaranın dış kısmından itibaren jeli uygulamaya başlanmalı.

Terapix Jel Prospektüs

Hamileler Terapix Jel Kullanabilir Mi?

Hamileler ve emziren anneler doktor kontrolü olmadan terapix jel kullanmamalı. Doktorunuzun önerisi ile kullanabilirsiniz.

Terapix Jel Bilek Burkulmasına İyi Gelir Mi?

Terapix jel bilek burkulmasının tedavisinde kullanılır. Bileğinizde meydana gelen ağrıyı giderir, şişliği ortadan kaldırır.

Terapix Jel Sırt Ağrısına İyi Gelir Mi?

Terapix jelin ağrı kesici özelliği de vardır. Terapix Jel sırt ağrısına iyi gelir.

Terapix Jeli Böbrek Rahatsızlığı Olanlar Kullanabilir Mi?

Doktor kontrolünde kullanımları uygundur. Doktorunuz reçete etmediyse karaciğer ve böbrek yetmezliği olan hastaların kullanımı doğru olmaz.

Terapix Jel Reçetesiz Satılır Mı?

Terapix jeli reçetesiz olarak eczanelerden temin edebilirsiniz.

Terapix Jel Muadili Nedir?

-Dolgit Krem

-Felden Jel

Terapix Jel Kullananlar

Terapix jel bir çok doktor tarafından bir çok farklı hastalığın tedavisinde kullanılıyor. Terapix jeli kullanan gerçek kullanıcı yorumlarına bakarak doktorunuzun reçete ettiği terapix jeli kullanabilirsiniz.

Kullanıcı Diyor Ki: Spor yaptıktan sonra kaslarımın ağrısı için kullanıyorum. Doktor reçetesi ile almamıştım ama tabii ki kafama göre kullanmadım, eczacıma danıştım.

Kullanıcı Diyor Ki: Annem kireçlenme için kullanıyor. Sağlık ocağındaki aile hekimimiz bu ilacı yazıyor ve annem çok faydasını görüyor. Krem bittiğinde koşarak eczaneden alıyoruz terapix jel olmadan annemin hareketleri çok kısıtlanıyor.

Kullanıcı Diyor Ki: Doktorum yazdıktan bir süre sonra hamile olduğumu öğrendim. Bileğimi burktuğum için almıştım bu ilacı. Doktorumu aradım ve durumu anlattım kullanabileceğimi hamileyken de bu ilacın kullanılmasında bir sakınca olmadığını sadece fazla dozlarda kullanmamam gerektiğini söyledi. Kik gün kullandıktan sonra bileğimdeki ağrı ve şişlik geçtiği için kullanmayı bıraktım.

Kullanıcı Diyor Ki: Her evin ecza dolabında bulunması gereken bir ilaç. Çoluk çocuk aile boyu incinmelerde, burkulmalarda kas ağrılarında kullanıyoruz.