Travazol Krem

Travazol krem genelde cilt üzerinde meydana gelen mantar ya da egzama benzeri rahatsızlıklarda kullanılan bir kremdir. Kızarıklık, kaşıntı, egzama ya da ağrılı iltihap gibi rahatsızlıklarda etki eden krem ciltteki bakteri ve mantar sorunlarını ortadan kaldırmaya yardımcıdır. Kremin doktor tarafından önerilerek kullanılması önemle tavsiye olunur. Çünkü krem içindeki etken maddeye ve diğer maddelere karşı alerjisi olan kişiler olumsuz sonuçlar yaşayabilirler. Travazol krem virüs kaynaklı uçuk benzeri rahatsızlıklarda etkili değildir. Ayrıca çocuklarda görülen kızamık ya da suçiçeği benzeri rahatsızlıklarda da kullanılmamalıdır.

Travazol Krem Nedir?

Travazol krem nedir sorusuna kısaca yanıt verelim. Kremin etken maddesi İzonazol nitrat (deri mantar tedavisi) ve diflukortolon valerat (iltihap önler, kaşıntı, ağrı, yanma sorunlarını hafifletir) şeklindedir. Kremin özellikle mantar rahatsızlıklarında oldukça başarılı sonuçlar ortaya koyduğu bilinmektedir. Yaz mevsiminde terleme kaynaklı oluşan pişik sorunlarında, mantar veya egzama sorunlarında, iltihap sorunlarında, kızarıklık veya kaşıntı durumlarında oldukça işe yarayan bir kremdir.

Travazol Krem Ne İşe Yarar?

Cilt üzerinde meydana gelen rahatsızlıklar hem kişileri fiziksel olarak rahatsız ederler hem de görsel açından kişilerin huzursuz hissetmelerine neden olurlar. Mantar kaynaklı rahatsızlıklar, egzama, ciltte kızarıklık veya kaşıntı olması durumu, pişik sorunu, bakteri kaynaklı problemler ve daha pek çok farklı rahatsızlık Travazol krem sayesinde ortadan kaldırılabilir. Travazol krem ne işe yarar sorusuna verilebilecek tek yanıt cilde dost olmasıdır. Kişileri hem fiziksel hem de psikolojik olarak etkileyen cilt rahatsızlıklarında başarılı sonuçlar ortaya koymaktadır.

Hangi Rahatsızlıklarda Kullanılır?

Travazol krem hangi rahatsızlıklarda kullanılır? Mantar veya bakteri kaynaklı cilt sorunlarında, kaşıntıların giderilmesinde, kimyasal etkiye maruz kalan ciltte oluşan tahriş, ağrı ve yanmalarda, mantar enfeksiyonu kaynaklı iltihaplı cilt sorunlarında, el, ayak mantarı, tırnak mantarı, genital bölge mantarı gibi rahatsızlıklarda, pişik sorunlarında, iltihaplı ve büyük çıban benzeri sivilce sorunlarında ve egzama sorunlarında oldukça etkili olan bir kremdir. Travazol krem kortizon içeren bir kremdir. Bu nedenle kremin kullanım süresi hekim tarafından belirlenmelidir. Satın alınan ilaçların son kullanma tarihlerine dikkat edilmeli, tarihi geçmiş ilaçlar asla kullanılmamalıdır.

Travazol Krem Kullanımı

Travazol krem kullanımı ile ilgili en net bilgi hekim tarafından verilen bilgidir. Bu konuda emin olmayan kişiler mutlaka doktorlarına ya da bir eczacıya danışmalıdırlar. Genel olarak krem günde iki kere uygulanmaktadır. Krem kullanımının bırakılması doktor denetiminde olmalıdır. Travazol krem çok uzun süreler boyunca kullanılmamalıdır. İdeal olan süre hekim tarafından belirlenir. Krem, hastalıklı olan deri bölgesine sürülmelidir. Kremi çocuklarda ya da kronik rahatsızlığa sahip kimselerde kullanmadan evvel mutlaka doktora danışılmalıdır. Aynı durum hamileler ve emziren anneler için de geçerlidir.

Travazol Krem Fiyat

Travazol krem cilt üzerindeki pek çok rahatsızlığa iyi gelmesi bakımından oldukça sık kullanılan bir kremdir. Doktor kontrolüyle kullanılan krem mantar ve bakteri kaynaklı sorunlarda oldukça etkilidir. Travazol krem fiyat açısından da oldukça merak edilir. Kremin fiyatı her bütçeye dost olabilecek şekildedir. 2020 yılı için Travazol kremin fiyatı 24.70 TL’dir.

Travazol Krem Yan Etkileri

Travazol krem yan etkileri oldukça merak edilmektedir. Aslında her ilaçta olduğu gibi krem içindeki maddelere alerjisi olanlar yan etkilerle karşılaşabilirler. Bu durum her ilaç için geçerli olan bir durumdur. Kremin geniş bir bölgeye uygulanması ya da uzun süreli kullanımı kaynaklı bazı yan etkiler ortaya çıkabilir. Kılcal damar genişlemesi, deri incelmesi, deride sivilce benzeri oluşumlar ya da şerit meydana gelmesi gibi etkiler ortaya çıkarsa bu durumlar mutlaka doktora bildirilmelidir.

Seyrek olarak bildirilen yan etkiler arasında bağışıklık sistemi bozuklukları, deri ve deri altı bozuklukları yer alır. Travazol kullanımı doktor kontrolünde olmalıdır. Ayrıca hamileler ve emziren anneler de krem kullanmadan evvel mutlaka doktora danışmalıdırlar.

Travazol Krem Muadilleri

Travazol krem muadilleri, Travazol krem kullanımında elde edilen sonuçlara yakın sonuçlar veren kremlerdir. Travazol krem muadillerini bilmek daha bilinçli bir kullanım olanağı sunar. Travazol krem muadilleri arasında 15 gr Mantazol krem, 15 gr Troderm, Trocort krem, Travocort krem, 15 gr Albacort krem, Izosol krem, Fungoıd krem, Tınagen krem ve Oly Plus yer alır.

Travazol Krem Kullananlar

Travazol krem kullananlar yaşadıkları deneyimi paylaştılar. Kullanıcı yorumlarına aşağıda yer verdik.

• Travazol kremi cildim için mucize krem olarak tanımlıyorum. Cildimde ortaya çıkan sivilcelerin giderilmesinde büyük fayda sağlıyor.
  • Travazol kremi ayaktaki mantar rahatsızlığım için kullanıyorum. Oldukça iyi sonuçlar elde ediyorum. Fiyatını da oldukça uygun buluyorum.
  • Baş ucu kremim diyebilirim. Kaşıntı, kızarıklık ya da mantar ile ilgili sorunlarda kullandığımda oldukça iyi sonuçlar elde ettim. Özellikle yanma hissini azaltması bana çok iyi geldi.
  • Parmak arasındaki mantar rahatsızlığımı çok kısa bir süre içinde geçiren mükemmel krem. Kötü kokmayan ve hızlı bir iyileşme sağlayan kremdir.
  • Yaz aylarında evde kesinlikle bulunması gereken bir kremdir. Pişik sorunlarında oldukça etkili buluyorum.